Og³oszenie z dnia 2025-01-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00589214/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00603462/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 9 w Bia³ostockim Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bia³ostockie Centrum Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657379
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-027
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 856646708
1.5.8.) Numer faksu: +48 857435913
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@onkologia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.onkologia.bialystok.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-250dec4c-2499-4f13-926e-32214bc1e8cf1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 9 w Bia³ostockim Centrum Onkologii2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-250dec4c-2499-4f13-926e-32214bc1e8cf
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00022966
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027184/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Wymiana windy w budynku nr 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.29.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa d¼wigu osobowego(windy) przystosowanego dla osób niepe³nosprawnych obejmuj±ca: demonta¿ i utylizacjê istniej±cego d¼wigu osobowego, dostawê i monta¿ nowego d¼wigu osobowego w istniej±cym szybie windowym w budynku D(9) zamawiaj±cego, wraz z rozruchem, przystosowaniem instalacji elektrycznej na potrzeby nowego d¼wigu oraz przeszkoleniem personelu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 270477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 337512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Lifts Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008482748
7.3.3) Ulica: ul. Poloneza 93
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Demonta¿, monta¿, prace obróbkowe - podwykonawca nie jest znany na obecnym etapie.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 270477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Modernizacja serwerowni w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Bia³ymstoku
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na u¿ytkownika)
- Us³uga najmu pralni kontenerowych
- Dostawa odzie¿y ochronnej i odzie¿y roboczej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- na nocn± w dni powszednie i ca³odobow± w dni wolne od zajêæ ochronê osób i mienia oraz utrzymanie porz±dku na terenie nale¿±cym do Zespo³u Szkó³ Zawodowych nr 5 im. Gen. Pr±dzyñskiego w Bia³ymstoku
- Us³ugi w zakresie wykonywania prac porz±dkowo - czysto¶ciowych w obiekcie i na terenie posesji S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy drogi gminnej w Godawach, drogi gminnej w Drewnie, drogi gminnej Chomi±¿a Szlachecka - Laski Wielkie i drogi gminnej w Rozalinowie.
- Rozbudowa budynku GOZ o windê osobow± z wiatro³apem w ramach projektu "Poprawa dostêpno¶ci do us³ug spo³ecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowê budynku Gminnego O¶rodka Zdrowia w Koñskowoli
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA LOKALU PRZY UL. WYZWOLENIA 2 W SUSZCU
- Wykonanie dokumentacji projektowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie Stoszowice realizowana w ramach Funduszy Europejskich dla Doln.¦l.
- Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Ulhówek - termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Ulhówku
- Przebudowa pomieszczeñ w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego ¯³obka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.