eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmKonserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg  i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta będących własnością Miasta Chełm



Ogłoszenie z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023024 z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg  i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta będących własnością Miasta Chełm

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg  i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta będących własnością Miasta Chełm

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-239029bc-7fe9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008742/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zachodzą okoliczności określone w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych . Miasto Chełm, utworzyło spółkę komunalną - Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Spółka z o. o. w Chełmie wyposażoną w osobowość prawną, powołaną stosownie do przepisów ustawy o gospodarce komunalnej, w celu wykonywania zadań w zakresie gospodarki komunalnej. Spółka wykonuje zadania należące do gminy, w zakresie Spółce powierzonym. Dokumenty zamówienia zawierają opinię prawną w tym zakresie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366480 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta będących własnością Miasta Chełm. Zakres prac obejmuje prowadzenie eksploatacji, obsługi, konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Prace przeprowadzane doraźnie, a także planowo obejmują wyszczególnione poniżej czynności wykonywane na wszystkich elementach sieci/zastosowanie części zamiennych niezależnie od ich typu, mocy oraz producenta/ i dotyczą: 1) wymiany uszkodzonych źródeł światła, 2) naprawy lub wymiany uszkodzonych opraw oraz ich wyposażenia, 3) naprawy lub wymiany uszkodzonych słupów oraz związanych z nimi elementów konstrukcyjnych wraz z osprzętem, 4) przeglądu, konserwacji, remontu lub wymiany szaf oświetleniowych oraz ich wyposażenia, 5) lokalizacji uszkodzeń, naprawy lub wymiany uszkodzonych odcinków sieci kablowych, 6) mycia kloszy opraw oświetleniowych, 7) malowania poszczególnych elementów wyposażenia sieci, 8) utylizacji uszkodzonych źródeł światła, 9) wykonanie iluminacji świątecznych, 10) montażu i demontażu reflektora łukowego w Szopce Bożonarodzeniowej, 11) montażu i utrzymania nagrzewnic w Szopce Bożonarodzeniowej 12) utrzymania i konserwacji zegara na deptaku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630000866

7.3.3) Ulica: Bieławin 9

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.