Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007206/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007206/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009309/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023031 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń oraz korytarzy w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ogrodzieniec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń oraz korytarzy w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeef497e-6d2c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003930/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont korytarzy oraz pomieszczeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007206/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131999,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarza na parterze i na drugim piętrze oraz w pomieszczeniu Skarbnika i Sekretarz w Urzędzie Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu.2. Zakres prac do wykonania w trakcie remontu obejmuje m.in.:a) rozebranie posadzek z płytek,b) gruntowanie powierzchni,c) wykonanie wylewek samopoziomujących,d) wykonanie stelażu pod płyty g-k,e) przykręcenie płyt g-k do stelażu,f) gipsowanie,g) wykonanie tynków elewacyjnych z betonu architektonicznego, struktura wykonanego tynku o strukturze betonu architektonicznego musi nawiązywać do analogicznych wykończeń wykonanych w budynku. Technologia zastosowana przy układaniu betonu była następująca: zagruntowanie podłoża, nanoszenie mieszaniny pacą stalową, wyrównanie powierzchni wałkiem malarskim owiniętym folią, wygładzenie powierzchni pacą stalową. Użyty materiał powinien zapewnić długotrwałe bezusterkowe użytkowanie w/w tynku,h) wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych – panele winylowe o gr. całkowitej 5 mm,i) renowacja drzwi wraz z futrynami,j) wykonanie ścianek działowych z płyt g-k,k) demontaż i ponowny montaż wyłączników i gniazd elektrycznych,l) wykucie otworów w ścianach,m) uzupełnianie ścianek, n) zatopienie siatki w kleju, o) wywiezienie gruzu,p) malowanie.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164969,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229342,42
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164969,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078889
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Bliżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JUL - BUD ŁUKASZ PAŁĘGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164969,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.