eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8392eef7-04d5-4b89-8056-fa090337cc4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 217420,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest dostawa tonerów i tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, których wykaz oraz liczba wymienione zostały w formularzu cenowym.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych, nieregenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych; wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są przeznaczone. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Wszystkie materiały muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem liczby i asortymentu, przekazywanych w formie elektronicznej.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenie w terminie pięciu dni roboczych od dnia jego otrzymania przez cały okres trwania umowy.
5. Zlecenia będą składane w sposób sukcesywny co najmniej raz w miesiącu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30192113-6 - Wkłady drukujące

30192300-4 - Taśmy barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dwa zadania polegające na dostawie tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z nich musi wykazać spełnianie powyższego warunku. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego podmiot ten musi wykazać spełnianie powyższego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ocena na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena na podstawie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie producenta, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych że:
a) oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
b) oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
c) proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
d) użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń – załącznik nr 9;
2) oświadczenie Wykonawcy w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych – załącznik nr 10;
3) aktualny certyfikat wraz z raportem z badań w przypadku zaoferowania produktów równoważnych potwierdzającym zgodność parametrów technicznych spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami:
a) ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych;
Raporty z badań powinny potwierdzać wydajność zgodnie z normami ISO/ICE 19752, ISO/ICE 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Certyfikat wraz z raportem z badań musi być:
a) wydany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej właściwej dla danego kraju,
b) aktualny na dzień składania ofert;
4) aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub inny certyfikat równoważny w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju;
5) aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska, oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, lub inny certyfikat równoważny w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie producenta, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych że:
a) oferowane równoważne materiały eksploatacyjne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia,
b) oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentach sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/tuszu),
c) proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw własności intelektualnych i patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset,
d) użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji lub utraty gwarancji takich urządzeń – załącznik nr 9;
2) oświadczenie Wykonawcy w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, że zagwarantuje serwis sprzętu i pokrycie kosztów serwisowania w przypadku, gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych – załącznik nr 10;
3) aktualny certyfikat wraz z raportem z badań w przypadku zaoferowania produktów równoważnych potwierdzającym zgodność parametrów technicznych spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami:
a) ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych,
b) ISO/IEC 19798 dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych,
c) ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych;
Raporty z badań powinny potwierdzać wydajność zgodnie z normami ISO/ICE 19752, ISO/ICE 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Certyfikat wraz z raportem z badań musi być:
a) wydany przez jednostkę niezależną od producenta, która posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej właściwej dla danego kraju,
b) aktualny na dzień składania ofert;
4) aktualny certyfikat producenta potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych przebiega zgodnie z przepisami ISO 9001:2000 lub inny certyfikat równoważny w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat równoważny musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju;
5) aktualny certyfikat ISO 14001 producenta na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska, oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, lub inny certyfikat równoważny w zakresie przedmiotu zamówienia, przy czym ten inny certyfikat musi być wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku
do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp, a także
w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wykonania dostawy w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy. W takim przypadku wartość netto za poszczególny asortyment pozostanie niezmieniona, zmieni się zaś wysokość stawki podatku VAT oraz wartość brutto asortymentu stanowiącego przedmiot umowy. Zmiana umowy wynikająca ze zmiany obowiązującej stawki VAT odbywać się będzie na pisemny wniosek, w którym Wykonawca wskaże obowiązujące ceny netto oraz nową stawkę VAT i nowe ceny brutto poszczególnego asortymentu. Powyższe zapisy dotyczyć będą dostaw dokonanych począwszy od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku od towarów i usług;
2) Zamawiający przewiduje zmianę umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w postaci możliwości dostarczenia asortymentu o nie gorszych parametrach niż asortyment zaoferowany w ofercie, w tej samej cenie, w przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego w ofercie asortymentu lub w przypadku zaburzonego łańcucha dostaw. W takim przypadku Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę oświadczenia producenta potwierdzającego wymienione wyżej okoliczności oraz przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w Rozdziale X pkt 2 ppkt 8 SWZ na potwierdzenie równoważności oferowanych zamienników.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.