Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00561673/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków chemicznych do prania wraz z zapewnieniem usługi dozowania środków piorących oraz obsługą i serwisem systemu dozującego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Jaszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520751790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaszczów 211B
1.5.2.) Miejscowość: Milejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815315322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zazjaszczow@powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi pralnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków chemicznych do prania wraz z zapewnieniem usługi dozowania środków piorących oraz obsługą i serwisem systemu dozującego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4475f5-9e67-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141247/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy środków chemicznych do prania wraz z zapewnieniem usługi dozowania środków piorących oraz obsługą i serwisem systemu dozującego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.62.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160660,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy fabrycznie nowych środków chemicznych do prania wraz z zapewnieniem usługi dozowania środków piorących oraz obsługą i serwisem systemu dozującego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość w/w artykułów chemicznych zostały określone w załączniku do Formularza ofertowego: Załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
Wszystkie środki chemiczne muszą być przeznaczone do użytku profesjonalnego.
4.2 Dostawy środków chemicznych będą odbywać się sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych telefonicznie lub w formie pisemnej (e-mail). rzeczywiste ilości środków czystości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
4.3. Ilość i asortyment zakupu środków chemicznych podana w Załączniku nr 1 jest przybliżona i może ulec zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania.
4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji poszczególnych zamówień w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia w godzinach 7:00 – 15:00
4.5 Wykonawca dostarczy każdorazowo na własny koszt zamówione środki chemiczne do siedziby Zamawiającego: Jaszczów 211B, 21-020 Milejów. Dostawa obejmuje również wniesienie oraz rozładunek zamówionych środków czystości w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.6 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności dostarczonych środków czystości z warunkami zamówienia (co do ilości i jakości), Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do wymiany zaoferowanego artykułu na nowy produkt, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego i uzupełniania braków ilościowych w dostawie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164177,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164177,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164177,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clovin S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221609039
7.3.3) Ulica: Zarzecze
7.3.4) Miejscowość: Czyżew
7.3.5) Kod pocztowy: 18-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163562,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
więcej: Preparaty piorące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.