Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485533/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Lokalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520441983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crl.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c975825-76fd-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c975825-76fd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062836/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRL.AP.261.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 126900
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I
Ochrona obiektów znajdujących się w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ulicy Sandomierskiej 26 A., tj. Centrum Biurowo -
Konferencyjne oraz Inkubator Przedsiębiorczości.
W ramach zadania Wykonawca przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
a) ochrona obiektów od 15.00 do 7.00 w dni robocze oraz całodobowo
w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy, przy pomocy jednego pracownika posiadającego odpowiednie
kwalifikacje, Zamawiający nie wymaga, aby osoba, przy pomocy której Wykonawca wykonuje usługę, była wpisana na listę
kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
b) strzeżenia mienia znajdującego się w wyżej wymienionych obiektach celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji,
uszkodzenia, bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków w tym kontrola ilości sprzętu
p.poż ( gaśnic oraz zawartości skrzynek hydrantowych),
c) powiadamiania odpowiednich służb o zagrożeniach,
d) zwiększonej obsady osobowej (o co najmniej 3 osoby) w trakcie organizowanych przez Zamawiającego imprez
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00462748/01 z dnia 2022-11-28
2022-11-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
okolicznościowych lub imprez w których Zamawiający bierze udział
(planowane maksymalnie 4 imprezy na terenie miasta Ostrowca Św., z udziałem do 200 osób, czas trwania imprez do 6
godz.),
e) reakcja patrolu interwencyjnego (składającego się z minimum jednej osoby wpisanej na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej) w czasie do 20 minut od momentu otrzymania zgłoszenia od pracownika pełniącego służbę
na obiektach lub w przypadku niezarejestrowania obchodu przez system kontroli typu Active Guard (lub podobny) zgodnie z
pkt 2 lit. b) i braku kontaktu z pracownikiem pełniącym służbę na obiektach,
Zadanie II
Monitoring obiektu Centrum Aktywności Obywatelskiej przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Świętokrzyskim
W ramach zadania przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
1) przyłączenie instalacji systemu alarmowego zamontowanego w budynku przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu
Świętokrzyskim do stacji monitorującej. Poprzez przyłączenie należy rozumieć programowanie centrali, przyłączenie
systemu alarmowego do stacji monitorowania alarmów, sprawdzenie integralności systemu alarmowego, nadzór nad jego
prawidłowym działaniem przez okres obowiązywania umowy, monitorowanie przychodzących sygnałów. Wykonawca
dokona przyłączenia za pośrednictwem osób posiadających niezbędne uprawnienia do dokonywania wskazanych
czynności. Monitorowanie sygnałów, o których mowa wyżej, polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów alarmowych i
podejmowaniu adekwatnych reakcji. Stację odbioru sygnału zapewnia Wykonawca i ponosi koszty jej funkcjonowania.
2) zamykanie budynku przy ul. Sienkiewicza 70 w Ostrowcu Św., bramy wjazdowej i włączanie systemu alarmowego
codziennie o godzinie 20.00 (lub innej ustalonej przez Zamawiającego) oraz otwieranie po mailowym lub telefonicznym
zgłoszeniu przez Zamawiającego. Przed zamknięciem budynku Wykonawca zobowiązany jest do obchodu nieruchomości,
sprawdzenia, czy w budynku nie ma osób, gaszenia świateł w częściach wspólnych budynku (korytarze, toalety), zamykania
okien w częściach wspólnych budynku, rozpoznawanie i zgłaszanie usterek technicznych budynku, w tym, w szczególności,
instalacji wodno-kanalizacyjnej, oględzin terenu zewnętrznego pod kątem przebywania osób niepowołanych i wzywanie tych
osób do opuszczenia budynku i terenu przyległego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień albo stwierdzenia zakłócania
porządku.
3) reakcja patrolu interwencyjnego (składającego się z minimum jednej osoby wpisanej na listę kwalifikowanych
pracowników ochrony fizycznej) w czasie do 20 minut od momentu otrzymania sygnału alarmowego oraz, jeżeli zachodzi
taka konieczność, wezwanie policji, straży pożarnej lub innych służb.
4) sporządzanie dokumentacji w formie notatki służbowej przedłożonej Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od
dnia podjęcia działań w wyniku otrzymania sygnału alarmowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129239,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232866,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129239,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OCHRONY "SPARTAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365670150
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 45
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "SPARTAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "SPARTAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129239,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Ochrona fizyczna ZUO "Janik" Sp. z o.o. - instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Janiku
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. os. Słoneczne 49 wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji patrolu interwencyjnego w 2025 r.
- sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chęciny na okres 3 lat
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej w roku 2024-2025
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.