Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022841/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
- 2021/BZP 00022841/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00050945/01 - Wynik z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023157 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL DZIECIĘCY POLANKI IM. MACIEJA PŁAŻYŃSKIEGO W GDAŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Polanki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294208
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Polanki 119
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-308
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpolanki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023157
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00022841/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany do umowy mogą być wprowadzone w każdym czasie w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu po uprzednich uzgodnieniach między stronami. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie obniżenia przez Wykonawcę cen wywozu i utylizacji odpadów będących przedmiotem zamówienia. Przewiduje się następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia:1) każda ze Stron ma prawo żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku wykazania stosownymi dokumentami, iż koszty związane z realizacją zamówienia zmieniły się o przynajmniej 20% w stosunku do poziomu z chwili zawarcia umowy z tym, że początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień zawarcia umowy;2) wynagrodzenie zostanie zmienione w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przy czym zmiana będzie ustalona poprzez ustalenie wskaźnika w okresie kwartału poprzedzającego dzień zawarcia umowy w stosunku do kwartału poprzedzającego dzień zawarcia aneksu zmieniającego wynagrodzenie, a w przypadku kolejnych takich aneksów w okresie kwartału poprzedzającego dzień zawarcia poprzedniego aneksu zmieniającego wynagrodzenie na tej podstawie w stosunku do kwartału poprzedzającego dzień zawarcia aktualnego aneksu;3) wynagrodzenie zostanie zmienione w ten sposób, iż stawki wynagrodzenia umownego wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy zostaną przemnożone przez wskaźnik ustalony zgodnie z pkt 2 i podzielone przez 100;4) ustalenie zmiany wynagrodzenia nie może nastąpić wcześniej niż po upływie roku od dnia zawarcia umowy lub aneksu zmieniającego wynagrodzenie na mocy niniejszego ustępu;5) stawki wynagrodzenia umownego wskazane w załączniku nr 2 na mocy niniejszego ustępu mogą wzrosnąć maksymalnie o 5 % w całym okresie obowiązywania umowy.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.Zmiany wskazane w ust. 4 obowiązują od dnia wejście w życie przepisów uzasadniających zmianę umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy wskazaną w ust. 4, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności, wynikających z niniejszej umowy.
Po zmianie:
Zmiany do umowy mogą być wprowadzone w każdym czasie w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu po uprzednich uzgodnieniach między stronami. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie obniżenia przez Wykonawcę cen wywozu i utylizacji odpadów będących przedmiotem zamówienia. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności, wynikających z niniejszej umowy.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.