Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306262/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00317723/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4b2ba3a-580b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Świadczenie usług utrzymania i wsparcia technicznego systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy Interreg Polska -Saksonia 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306262/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.47.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110374,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym zadaniem Systemu jest umożliwienie zarejestrowanym użytkownikom utworzenia, edycji oraz przekazania do WS wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020 w ramach zdefiniowanych w Systemie naborów. Wniosek ma charakter formularza zawierającego szereg pól o różnych właściwościach, które należy wypełnić przed jego rejestracją. System umożliwia: 1. Wielokrotne przesyłanie wniosku pomiędzy WS a użytkownikiem (Wnioskodawcą lub Beneficjentem), w celu zmiany lub uzupełnień zdefiniowanych pól; 2. Zapraszanie do współtworzenia/edytowania wniosku innych wnioskodawców
i beneficjentów; 3. Dokonywanie przez pracowników WS ocen wniosków aplikacyjnych w ramach zdefiniowanych kart ocen oraz ich przesyłanie do zatwierdzenia przez Kierownika WS; 4. Tworzenie przez pracowników WS podstaw decyzji dla członków Komitetu Monitorującego w Programie, zawierających wybrane elementy wniosku o dofinansowanie i podsumowanie ocen; 5. Zarządzanie przez Zamawiającego kontami użytkowników, podstawową konfigurację Systemu w zakresie właściwości hasła, długości sesji i zarządzanie określonymi rolami; 6. Tworzenie przez pracowników WS podstaw decyzji dla członków Komitetu Monitorującego w Programie, zawierających wybrane elementy wniosku o dofinansowanie i podsumowanie ocen;
7. Komunikację z SL2014: przesyłanie naborów, wniosków i umów o dofinansowanie utworzonych w Systemie na podstawie zatwierdzonych wniosków o dofinansowanie; aktualna dokumentacja dotycząca wymiany danych z SL2014 stanowi załącznik nr 1 do niniejszego OPZ. System funkcjonuje w dwóch wersjach językowych: polskiej i niemieckiej. Niezbędne tłumaczenia na język niemiecki zapewnia Zamawiający. Podstawowe role (poziomy uprawnień) w Systemie to: 1. Administrator – funkcja ta jest przeznaczona wyłącznie dla wybranych pracowników Zamawiającego; 2. Pracownik – funkcja ta jest przeznaczona dla pracowników Zamawiającego; występuje ona w kilku wariantach o zróżnicowanym dostępie do poszczególnych funkcji Systemu;
3. Beneficjent – funkcja przeznaczona dla wnioskodawców i beneficjentów.
System stanowi narzędzie pozwalające na przygotowanie, weryfikację poprawności danych oraz wygenerowanie pliku pdf wniosku o dofinansowanie w ramach Programu osobno w polskiej oraz niemieckiej wersji językowej. Dodatkowo aplikacja stanowi narzędzie zarządzania naborami, oceną i kontraktacją projektów, jak również pozwala na przesyłanie danych do systemu SL2014. System został napisany w języku Java 1.7 z wykorzystaniem Frameworka open source „ZK7.0” https://www.zkoss.org/, projekt zarządzany jest za pomocą narzędzia apache maven https://maven.apache.org/. Baza danych: POSTGRESQL 8. Aplikacja działa na JRE 1.7. na kontenerze servletów apache tomcat http://tomcat.apache.org/ i komunikuje się z DB w oparciu o ORM Hibernate 4.0. http://hibernate.org/orm/. Serwer bazy danych i aplikacja uruchomione są na hostowanym serwerze dedykowanym z systemem Debian 7.0. Dokumenty w formacie pdf tworzone są w oparciu o bibliotekę eclipse birt http://www.eclipse.org/birt/. System od strony użytkownika dostępny jest w przeglądarkach www i działa poprawnie dla ogólnie dostępnych aktualnych wersji przeglądarek Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Google Chrome, Microsoft Edge. Aktualna liczba użytkowników Systemu: ok. 360
Maksymalna przewidywana liczba wszystkich użytkowników Systemu: 450
Maksymalna przewidywana liczba wszystkich wersji wniosków o dofinansowanie: 950. System w wersji dla beneficjentów dostępny jest pod adresem https://generator.plsn.eu Wzór wniosku o dofinansowanie wraz z instrukcją jego wypełniania według stanu na dzień ogłoszenia zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszego OPZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i stanowi jej integralną część.
8. Zamawiający wymaga, aby osoba/ osoby wykonująca/-e czynności w postaci obsługi systemu zgłoszeniowego typu HelpDesk, związane z realizacją usługi była/-y i pozostawała/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/ osób wykonującej/ wykonujących czynności wskazane w niniejszym ustępie.
Doprecyzowanie w rozdziale V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126050,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126050,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126050,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ SZTABA FILISOFT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821279443
7.3.3) Ulica: Bochenka 10/95
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-693
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126050,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sytuacji przedłużenia czasu trwania projektów, które są obsługiwane w Systemie wspierającym obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020. W wypadku określonym zdaniem poprzednim zmianie może ulec termin realizacji umowy określony w § 2 ust. 1 poprzez jego wydłużenie maksymalnie o 9 miesięcy w stosunku do terminu pierwotnego, wynagrodzenie wskazane w § 4 ust. 1 i 3 poprzez jego zwiększenie jednak nie więcej niż o trzykrotność wynagrodzenia kwartalnego określonego w § 4 ust. 3 (opcja).
Z tytułu prawidłowego, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia wykonania Umowy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie, którego łączna wartość nie przekroczy 126 050,40 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy pięćdziesiąt złotych i 40/100 groszy), w tym wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć kwoty 54 021,60 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące dwadzieścia jeden złotych 60/100), zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Końskich oraz w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Końskich
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS+ i Infomedica+
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania pn.: "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Powiatu Ostrowieckiego" w rozbiciu na zadania...
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA POSIADANYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ESKULAP, W ZAKŁADZIE OPIEKUŃCZO-LECZNICZYM SP ZOZ W GNIEŹNIE UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 27
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.