Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem – OTAGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem – OTAGO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a974e4ad-7836-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002350/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji podsystemów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem – OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa świadczenia asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Miastem „OTAGO” może być wykonana tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Firma Asseco Data Systems S.A. jest wyłącznym właścicielem praw autorskich na oprogramowanie systemu OTAGO eksploatowane w Urzędzie Miasta Piły. Asysta techniczna i konserwacja wymusza konieczność dokonywania zmian i poprawek w Programach Systemu OTAGO, a jej Wykonawcą może być wyłącznie Asseco Data Systems S.A., która posiada prawa autorskie oraz zasoby niezbędne do świadczenia powyższych usług.
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP. 271.WR.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego;
4) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
5) przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
6) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
7) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
8) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji.
9) pomoc i doradztwo w administrowaniu Podsystemami;
10) sześć jednodniowych (8 godzinnych) planowanych spotkań konsultacyjnych realizowanych za pomocą telekonferencji, za pośrednictwem oprogramowania zaproponowanego przez Wykonawcę, z udziałem co najmniej jednego konsultanta, po uprzednim zgłoszeniu potrzeby spotkania przez Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą;
11) wykonywanie modyfikacji podsystemów OTAGO na wniosek Zamawiającego w zakresie limitu roboczogodzin wynoszącym 100 godzin oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Usługi wyszczególnione powyżej będą świadczone w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 16.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520590,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520590,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520590,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520590,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia serwisowego dla posiadanych macierzy Huawei
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla serwerów oraz zasobników wraz z osprzętem
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.