Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026835/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00069476/01 - Wynik z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023192 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
wykonanie badania ewaluacyjnego dwumodułowego pn. „Niedopasowanie kompetencyjne w programach wsparcia studentów i doktorantów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 390 73 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie badania ewaluacyjnego dwumodułowego pn. „Niedopasowanie kompetencyjne w programach wsparcia studentów i doktorantów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8cac98-8d3f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Analiza zapotrzebowania na kompetencje w gospodarce i na rynku pracy wraz z badaniem wartości docelowej wspólnego wskaźnika długoterminowego rezultatu PO WER w obszarze szkolnictwa wyższego – II etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWER PT
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP:/NCBiR/SkrytkaESPprzetargi@ncbr.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem skrzynki ePUAP podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/21/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 531100,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego dwumodułowego pn. „Niedopasowanie kompetencyjne w programach wsparcia studentów i doktorantów”. Moduł I stanowi ewaluacja instrumentów wspierających doktorantów w ramach Działania 3.2 PO WER. Moduł II badania to kolejny etap zrealizowanego na przełomie 2018/2019 badania „Analiza zapotrzebowania na kompetencje w gospodarce i na rynku pracy wraz z badaniem wartości docelowej wspólnego wskaźnika długoterminowego POWER w obszarze szkolnictwa wyższego”. Głównym celem Modułu I badania jest ocena skuteczności i trafności wybranych form wsparcia realizowanych w ramach Działania 3.2 PO WER, adresowanego do doktorantów. Głównym celem Modułu II jest ocena skuteczności i stopnia, w jakim projekty rozwijające kompetencje studentów, realizowane w ramach Działania 3.1 (Kompetencje w szkolnictwie wyższym) i 3.5 (Kompleksowe programy szkół wyższych) PO WER przyczyniają się do redukowania luk pomiędzy ofertą uczelni a zapotrzebowaniem rynku pracy, a w konsekwencji aktualizacja wiedzy na temat zapotrzebowania na kompetencje absolwentów uczelni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny został określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: merytoryczne: sposób realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 70,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać się:1. w ciągu ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wiedzą i doświadczeniem w realizacji zamówienia lub wykazać wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w postaci należytego wykonania/wykonywania co najmniej trzech usług polegających na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych, z których każda miała wartość co najmniej 150 tys. złotych brutto, w tym:• co najmniej jedno z badań obejmowało diagnozę kompetencji osób dorosłych w schemacie badań przekrojowych lub podłużnych i/lub analizę o charakterze społeczno-gospodarczym z zakresu kompetencji osób dorosłych i rynku pracy. Wszystkie wymagane usługi muszą dotyczyć badań, których wyniki są jawne lub możliwe do uzyskania na drodze dostępu do informacji publicznej lub w przypadku badań nienależących do powyższych kategorii, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty (np. wyniki badań, raporty), pozwalające Zamawiającemu jednoznacznie ocenić, czy zakres badania był adekwatny do wymagań Zamawiającego.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że powyższy warunek spełni jeden z nich samodzielnie lub Wykonawcy spełnią je łącznie. Pod pojęciem usługi wykonywanej Zamawiający rozumie usługę będącą w trakcie realizacji, której zrealizowana część to zakończone badanie o wartości co najmniej 150 tys. brutto, spełniające odpowiednio wymogi opisane powyżej. Wykonawca powinien dołączyć do Załącznika nr 8 (Wykaz usług) do SWZ, dowody (np. referencje, protokoły odbioru), wystawione przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca świadczył wskazane usługi, potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie i w sposób jednoznaczny wskazujące na spełnienie ww. warunków. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu lub wartości wymaganej usługi, dotyczą części kontraktu już zrealizowanego (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres, wartość) Wykonawca jest zobowiązany podać w wykazie usług. Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług z różnych kontraktów w celu uzyskania wartości minimalnej.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać się zespołem badawczym, składającym się z co najmniej 6 osób (funkcję kierownika badania można łączyć z funkcją eksperta), dysponujących odpowiednimi kompetencjami badawczymi i analitycznymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu ewaluacji programów wzmacniających kompetencje studentów lub doktorantów w szkołach wyższych i/lub diagnozy kompetencji osób dorosłych w schemacie badań przekrojowych lub podłużnych. W tym co najmniej:2.1. Jedna osoba pełniącą funkcję Kierownika badania, posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub koordynowaniu co najmniej trzech zakończonych badań ewaluacyjnych o minimalnej wartości 80 000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto każde. Przynajmniej jedno z koordynowanych badań powinno mieć charakter analizy i/lub diagnozy o charakterze społeczno - gospodarczym w obszarze kompetencji osób dorosłych i rynku pracy o wartości min. 80 000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto. Kierownik musi wykazać się doświadczeniem, jako badacz ilościowy i jakościowy oraz jako autor raportów z badań ewaluacyjnych w co najmniej trzech ewaluacjach o wartości co najmniej 80 000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych każde (wliczając badania, w których pełnił funkcję koordynatora lub kierownika).2.2. Dwóch badaczy jakościowych, z których każdy projektował indywidualne wywiady pogłębione oraz zogniskowane wywiady grupowe z respondentami z obszaru szkolnictwa wyższego i/lub rynku pracy i realizował ww. narzędzia w co najmniej trzech zakończonych ewaluacjach lub badaniach o charakterze analiz społeczno - gospodarczych o wartości min. 80 000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto każda. Przynajmniej jeden z badaczy był odpowiedzialny za przygotowanie i moderowanie panelu ekspertów z respondentami z obszaru szkolnictwa wyższego i/lub rynku pracy.2.3. Jeden badacz ilościowy, który był odpowiedzialny za przygotowanie narzędzi oraz realizację badań ilościowych techniką CATI lub CAWI na próbie co najmniej 300 (trzystu) respondentów (studentów/absolwentów lub doktorantów/pracowników kadry naukowej/dydaktycznej/zarządczej szkół wyższych), a także za anlizę i interpretację wyników badań ilościowych w co najmniej trzech zakończonych ewaluacjach lub badaniach o charakterze analiz społęczno-gospodarczych o wartości min. 80 000 (osiemdziesiąt tysięcy) złotych brutto każda2.4. Jeden badacz ilościowy - specjalista w zakresie analiz porównawczych, który w co najmniej trzech projektach badawczych o charakterze analiz społeczno-gospodarczych na próbie co najmniej 300 (trzystu) respondentów (studentów/ absolwentów lub doktorantów/ pracowników kadry naukowej/ dydaktycznej/ zarządczej szkół wyższych), zrealizował analizy porównawcze. Co najmniej jedna z realizowanych analiz uwzględniała pracę na danych z systemu ELA .2.5. Ekspert w zakresie pomiaru kompetencji osób dorosłych w kontekście potrzeb rynku pracy, posiadający stopień co najmniej doktora, wiedzę i doświadczenie poparte zaprojektowaniem i realizacją co najmniej jednego przekrojowego lub podłużnego badania kompetencji osób dorosłych i co najmniej dwoma publikacjami z tego zakresu opublikowanymi w ostatnich pięciu latach.2.6. Ekspert w obszarze projektowania programu kształcenia w ramach uruchomionych studiów doktoranckich/szkół doktorskich, posiadający stopień co najmniej doktora, wiedzę i doświadczenie z zakresu regulacji Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tzw. „Konstytucja dla Nauki”) w kontekście doktorantów poparte co najmniej dwiema publikacjami z obszaru kompetencji i realizacji ścieżki zawodowej doktorantów opublikowanymi w ostatnich pięciu latach.Wszystkie wymagania względem każdego z członków zespołu muszą dotyczyć badań ewaluacyjnych i analiz społeczno-gospodarczych, których wyniki są jawne lub możliwe do uzyskania na drodze dostępu do informacji publicznej. W przeciwnym wypadku Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedłoży dokumenty (np. wyniki badań, raporty), pozwalające Zamawiającemu jednoznacznie ocenić, czy zakres wykonywanych przez danego członka zespołu obowiązków był adekwatny do wymagań Zamawiającego.Kierownik zespołu może być jednocześnie ekspertem. Pozostali członkowie zespołu nie mogą pełnić więcej niż jednej z powyższych ról. Minimalna liczba członków zespołu wynosi 6. W celu wykazania spełnienia powyższych wymogów Wykonawca przedłoży wypełniony formularz, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 (Wykaz osób) do SWZ. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usług, dat wykonania, nazwy podmiotu na rzecz, którego była świadczona usługa oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, że zostały wykonane należycie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik nr 8 do SWZ.2. Wykaz osób potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VII pkt. 2.2 wraz z podaniem imienia i nazwiska, a także podstawą do dysponowania daną osobą. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 16).2 Wstępne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wzór wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 17).4 Opis sposobu realizacji badania - załączony opis podlegał będzie ocenie zgodnie z zapisem rozdziale XVII SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku nie załączenia do oferty opisu sposobu realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1. Pkt 5 uPzp;5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 10 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie metodologii wykonania Przedmiotu Umowy, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach:1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań metodologicznych, niż wskazane w SOPZ, a wynikających ze stwierdzonych wad SOPZ, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,2) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań metodologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,3) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których Strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy zgodnie z jej postanowieniami, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, stany klęski żywiołowej, itp., 4) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, 5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,7) ograniczenia lub braku możliwości realizacji Przedmiotu Umowy wynikającego z ograniczeń, które nakłada ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842), a także kolejne obowiązujące akty prawne dotyczące przeciwdziałania i zwalczania COVID-19.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.