eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek



Og³oszenie z dnia 2022-01-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zakup i odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Feliñskiego 2b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 561 80 01

1.5.8.) Numer faksu: 22 561 83 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6bb63a13-6d48-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00023315

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji Elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: 7-15 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni, przed up³ywem wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
... wiêcej informacji w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8. W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9. W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1 Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Warszawie z siedzib± przy ul. Feliñskiego 2B.
10.2 Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ:
1) pisemnie: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, ul. Feliñskiego 2B,01-513 Warszawa;
2) poprzez elektroniczn± skrzynkê podawcz± ePUAP, której adres dostêpny jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: www.mazowieckie.kas.gov.plw zak³adce Kontakt - Dane teleadresowe;
3) poczt± elektroniczn± na adres ias.warszawa@mf.gov.pl;
4) telefonicznie: (22) 56 18 001.
... wiêcej informacji w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/52/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 210781,38 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek
w nastêpuj±cej ilo¶ci:
a) nowy zestaw kwalifikowanego podpisu elektronicznego z czytnikiem – 1000 sztuk,
b) odnowienie kwalifikowanego podpisu elektronicznego bez czytnika – 1230 sztuk.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e preferowan± form± odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego bêdzie forma on-line. Odnowienia wraz z wydaniem karty kryptograficznej bêd± realizowane równie¿ w przypadku trudno¶ci technicznych z odnowieniem on-line na dotychczasowej karcie.
2. Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujêty zosta³ w Za³±czniku Nr 1 SWZ – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz w Za³±czniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79132100-9 - Us³ugi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci poszczególnych elementów przedmiotu umowy maksymalnie o 10%.
Realizacja prawa opcji zostanie uruchomiona przez Zamawiaj±cego o ile bêdzie posiada³ ¶rodki finansowe i uzasadnion± potrzebê dokonania zakupu.
Realizacja prawa opcji nast±pi w terminie obowi±zywania umowy, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w umowie.
Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z prawa opcji w ca³o¶ci lub w czê¶ci i w przypadku nieskorzystania z prawa opcji nie ponosi wzglêdem Wykonawcy odpowiedzialno¶ci w zwi±zku z niewykonaniem prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w ka¿dej z czê¶ci zamówienia spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ poni¿szymi kryteriami:
1.1 Cena – waga kryterium – 100%
Ofercie z najni¿sz± cen± Zamawiaj±cy przyzna 100 punktów, a ka¿dej nastêpnej ofercie przyporz±dkowana zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, stosuj±c wzór:
najni¿sza cena z rozpatrywanych ofert
Warto¶æ punktowa ceny = ----------------------------------------------------------- x 100,
cena badanej oferty
2. W przypadku równej liczby uzyskanych punktów za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z ni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Czê¶ci IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym, je¿eli wyka¿e, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2.2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada wpis do Rejestru kwalifikowanych podmiotów ¶wiadcz±cych us³ugi zaufania prowadzonego przez ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji (art. 4 ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, Dz. U. z 2020 r. poz. 1173).Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
2.3 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- warunek okre¶lony w pkt 1. powinien spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie,
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia:
1 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
2 Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3 Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
4 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5 O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
6 Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 Pzp sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.2-2.2.4 sk³ada odpowiednio dokumenty, o których mowa w §4 rozporz±dzenia Ministra
... wiêcej informacji w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1 W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku dotycz±cego zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2 W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada wpis do Rejestru kwalifikowanych podmiotów ¶wiadcz±cych us³ugi zaufania prowadzonego przez ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji (art. 4 ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej, Dz. U. z 2020 r. poz. 1173).Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
1.1 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
2.1 Pkt. 2 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Pkt. 1-2 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
4.W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce z³otych 00/100),
2. Wadium Wykonawca mo¿e wnie¶æ dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawcy zobowi±zani s± wp³aciæ przelewem na bankowy rachunek Zamawiaj±cego: Nr 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000 w NBP O/O W-wa, z adnotacj±: „Wadium – Postêpowanie ZP/52/2021”.
4. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej (przelewem) zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Kopiê potwierdzenia przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wadium wniesionego w pieni±dzu oraz z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, je¿eli wadium bêdzie wniesione w tych formach, musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw± „Zakup i odnowienia certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla Izby Administracji Skarbowej w Warszawie oraz podleg³ych jednostek” Oznaczenie sprawy: ZP/52/2021.
7. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp. Dokument musi umo¿liwiaæ zamawiaj±cemu skuteczn± egzekucjê wadium je¿eli przes³anki do zatrzymania wadium wyst±pi³y w okresie wa¿no¶ci wadium.
8. Gwarancje i porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegaæ musz± prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez s±dy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Gwarancje i porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu, a wszystkie spory odno¶nie gwarancji porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±du w³a¶ciwego dla siedziby zamawiaj±cego.
9. Zwrotu lub zatrzymania wp³aconego wadium, Zamawiaj±cy dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. XI.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i zgody obu Stron.
2. Strony umowy dopuszczaj± zmianê postanowieñ zawartej Umowy w przypadku:
1) wej¶cia w ¿ycie zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego, które spowoduj± konieczno¶æ zmiany warunków dostawy okre¶lonej niniejsz± Umow± – dopuszcza siê zmiane tych postanowieñ Umowy, na które zmiana prawa ma wp³yw;
2) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy w trakcie jej realizacji proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie stanowi± zmiany przedmiotu i ogólnego charakteru Umowy;
3) umowy zmiany funkcjonalno-organizacyjnej u którekolwiek ze stron, o ile strona wykaze, ¿e taka zmiana ma istotny wp³yw na sposób lub zasadno¶æ dostawy;
4) zmiany zakresu wykonania Umowy w przypadku wyst±pienia dzia³añ osób trzecich w trakcie realizacji Umowy uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, za które to dzia³ania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron Umowy. Zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy zgodnie z terminem i na warunkach okre¶lonych w Umowie – dopuszcza siê zmiany terminów umownych i sposobu realizacji przedmiotu Umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.
3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2, Strona wystêpuj±ca z wnioskiem o zmianê Umopwy jest zobowi±zana do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, czy i w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.