Og³oszenie z dnia 2021-03-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00061359/01 - Wynik z dnia 2021-05-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00023336 z dnia 2021-03-26 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana filtrów ci¶nieniowych stacji uzdatniania wody basenowej Szko³y Podstawowej nr 12 z Oddzia³ami Integracyjnymi w G³ogowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana filtrów ci¶nieniowych stacji uzdatniania wody basenowej Szko³y Podstawowej nr 12 z Oddzia³ami Integracyjnymi w G³ogowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b22ba66-8e09-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00023336
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 SP Nr 12 - wymiana zbiorników ci¶nieniowych wraz z pracami towarzysz±cymi na p³ywalni
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zosta³y okre¶lone w rozdz.II SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana filtrów ci¶nieniowych stacji uzdatniania wody basenowej Szko³y Podstawowej nr 12 z Oddzia³ami Integracyjnymi w G³ogowie w ramach zadania pn. „SP nr 12 – wymiana zbiorników ci¶nieniowych wraz z pracami towarzysz±cymi na p³ywalni”, w tym:1/ wykonaæ komorê monta¿ow± na zewn±trz budynku zgodnie z dokumentacj± projektow±2/ wykonaæ podci±gi stalowe z 2 x dwuteownika 160 nad otworem monta¿owym3/ wykonaæ otwór monta¿owy w ¶cianie betonowej piwnic zgodnie z dokumentacj± projektow±4/ ca³kowicie opró¿niæ uk³ad uzdatniania wody basenowej5/ zdemontowaæ poszczególne odcinki ruroci±gów technologicznych stacji pomiêdzy ko³nierzami przepustnic i zbiorników6/ zdemontowaæ ruroci±gi obiegowe koliduj±ce z wykonanym otworem monta¿owym poprzez przeciêcie, zachowuj±c ich stan techniczny do ponownego monta¿u7/ po od³±czeniu wszystkich ruroci±gów oraz armatury przyst±piæ do opró¿nienia zbiorników ze z³o¿a ¿wirowo – piaskowego, zu¿yte z³o¿e nale¿y zutylizowaæ8/ po opró¿nieniu zbiorników ze z³o¿a przyst±piæ do demonta¿u zbiorników i transportu na zewn±trz pomieszczenia, poprzez wcze¶niej przygotowany otwór monta¿owy przy pomocy wci±garki lub innego sprzêtu u³atwiaj±cego przemieszczanie elementów o du¿ych gabarytach ciê¿arze ok. 1500 kg9/ zamówiæ 3 szt. filtrów (o parametrach zgodnych z dokumentacj± projektow±) z p³yt± drena¿ow± i dostarczyæ na obiekt w celu monta¿u10/ monta¿ i przemieszczenie z powierzchni terenu wykonaæ przy pomocy d¼wigu, wci±garki i p³óz monta¿owych11/ wype³nienie filtrów z³o¿em filtracyjnym o charakterystyce zgodnej z dokumentacj± projektow± 12/ ponowny monta¿ ruroci±gów technologicznych i armatury regulacyjnej13/ monta¿ uk³adu sprê¿onego powietrza i sterowania przepustnicami odcinaj±cymi14/ zamurowaæ otwór monta¿owy z otynkowaniem i pomalowaniem od strony stacji uzdatniania wody, oraz zamontowaæ zdemontowane okno15/ zabezpieczyæ przeciwwilgociowo i termicznie zewnêtrzn± stronê otworu monta¿owego16/ zasypaæ i zagê¶ciæ grunt komory monta¿owej17/ teren zewnêtrzny przywróciæ do stanu pierwotnego18/ przeprowadziæ p³ukanie i próbê szczelno¶ci ponownie zamontowanych ruroci±gów z filtrami i armatur±19/ uruchomiæ stacjê uzdatniania wody basenowej przeprowadzaj±c jej ponowny rozruch
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wykorzystania wszystkich rodzajów prac okre¶lonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 150.000,00 z³: co potwierdz± poprzez z³o¿enie aktualnej informacji banku,b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 200.000,00 z³otych2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. a) posiadaj± do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia tzn. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie / budowie / przebudowie w zakresie instalacji i systemów sanitarnych o warto¶ci robót minimum 150.000,00 z³otych brutto.co potwierdz± w wykazie wykonanych robót i referencjami;b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ :- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ sanitarnych, b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót sanitarnych; - kierownikiem robót (1 osoba) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci ogólnobudowlanej bez ograniczeñ lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ b±d¼ te¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów umo¿liwiaj±ce wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy bêd±cej przedmiotem zamówienia5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,b) o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ( wg za³±cznika Nr 3 ).Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych :a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg za³±cznika Nr 4),b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg za³±cznika Nr 5 ),c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy 2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu3) Pe³nomocnictwo 4) Zobowi±zanie podmiotu (je¿eli dotyczy) udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy5) Wadium6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy) 7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100 ).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e:1) wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu,2) w stosunku do ¿adnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,4) musz± ustanowiæ pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi mieæ formê pisemn± lub kopiê potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy wezwie do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.7) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany zosta³y okre¶lone w SWZ oraz w projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-11
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
2021-03-26 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy G³ogów w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemy¶li
- Dostawa miêsa oraz wêdlin dla G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w G³ogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz paczek
- Na dostawê materia³ów opatrunkowych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rac³awickiej 9
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- Przebudowa budynku biurowo-szatniowego przy ul. Nowej 8 w Czarnkowie (OSiR) - etap I
- Remont chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku ¯akowa
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Remont ratunkowy przej¶cia podziemnego miêdzy zamkiem a kurtyn± po³udniowo- zachodni±- etap I.
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.