Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00614314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z dodatkowym wyposażeniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEROŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Przerośl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-427
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5691019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przerosl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e07383e4-e80c-49b2-8f5d-e970ad5999461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z dodatkowym wyposażeniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07383e4-e80c-49b2-8f5d-e970ad599946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012420/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostosowanie Jednostki OSP w Przerośli do usuwania następstw zmian klimatu i klęsk żywiołowych poprzez zakup i dostawę lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z dod. wyposażeniem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku Działania 2.7 Adaptacja do zmian klimatu, Typ projektu: Rozwijanie systemów prognozowania i ostrzegania środowiskowego oraz systemów ratownictwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia – dostawa 1 szt. lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2a do SWZ w ramach Projektu pn. „Dostosowanie Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Przerośli do usuwania następstw zmian klimatu i klęsk żywiołowych”.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 799500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) II część zamówienia – dostawa wyposażenia szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2b do SWZ, w ramach Projektu pn. „Dostosowanie Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Przerośli do usuwania następstw zmian klimatu i klęsk żywiołowych” niżej wymienionego:a) motopompa pożarnicza- szt. 1,
b) agregat hydrauliczny- szt. 1,
c) nożyce hydrauliczne- szt. 1,
d) rozpieracz ramieniowy- szt. 1,
e) wąż hydrauliczny - 10 m,
f) aparat (agregat) powietrzny (stelaż, butla kompozytowa, maska, czujnik bezruchu) – 4 szt.,
g) kamera termowizyjna- szt.1,
h) defibrylator- szt. 1,
i) zestaw PSP R1- szt. 1,
j) radiotelefon – 6 szt.,
k) ubranie specjalne – 4 szt.
Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt był fabrycznie nowy oraz spełniał wymagania obowiązujących przepisów.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi sprzętu, dostarczenia wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego użytkowania sprzętu oraz jeżeli jest to wymagane do działania sprzętu również licencje, oprogramowanie, z zastrzeżeniem, że dostarczone licencje, oprogramowanie powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 216140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO-TRUCK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572942226
7.3.3) Ulica: Ks. P. Ściegiennego 270
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641796277
7.3.3) Ulica: Borowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Widaczu
- " Dostawa i zakup zestawów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Santok" z podziałem na 2 części
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Dostawa aparatu USG wszechstronnego, w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją do badania jamy brzusznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.