Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
- 2025/BZP 00076699/01 - Wynik z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogram. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach(I) oraz dostawa serwera wraz z oprogram. i zasilaczy UPS w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”(II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380-21-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiolettaklamrowska@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogram. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach(I) oraz dostawa serwera wraz z oprogram. i zasilaczy UPS w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”(II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05821b56-dbff-478d-9635-96ed2ec0625d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594575
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.2.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168396,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część I zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego – komputery typu AiO wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach (30 sztuk),2. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 81292,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.część II zamówienia – dostawa serwera (1 sztuka) wraz z oprogramowaniem i zasilaczy UPS (3 sztuki) w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”.2. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 87104,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części II tj. dostawa serwera (1 sztuka) wraz z oprogramowaniem i zasilaczy UPS (3 sztuki) w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”(…).
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyżej wymienionej części wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…) 5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (…)”.
W części II zamówienia wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Tronus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, z ceną 247 244,76 zł brutto oraz okresem gwarancji – 60 miesięcy.
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ nie zawiera załącznika nr 2a do SWZ – Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia (formularz ofertowy).
Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2a do SWZ), a tym samym Zamawiający nie może zweryfikować czy zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający mając na uwadze art. 223 ust. 1 ustawy Pzp nie może dokonywać jakichkolwiek działań, które mają na celu doprowadzenie do uzupełnienia treści oferty o elementy, które nie znalazły się w niej na etapie jej składania. Wezwanie do złożenia wyjaśnień treści oferty ma zaś umożliwić Zamawiającemu poznanie w jaki sposób powinien rozumieć treść oświadczenia woli złożonego już przez Wykonawcę, a nie jego uzupełnienie. W zaistniałym stanie faktycznym oferta Wykonawcy podlega zatem odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: (…)5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (…)”.
W związku z powyższym iż oferta Wykonawcy Tronus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie była jedyną ofertą złożoną w części II zamówienia, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie dla danej części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z brakiem ofert, które nie podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowości Kiełpino
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
- Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - SEGMENT 1
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.