eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap"Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. "



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GOLDMEDICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: GoldMedica sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790243995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 7

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876151376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goldmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldmedica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c947aee5-9e99-4a84-b489-079a59cbcc71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c947aee5-9e99-4a84-b489-079a59cbcc71

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@goldmedica.pl , przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla złożenia ofert lub przekazywania dokumentów składanych z ofertą.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
h. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: GoldMedica Sp. z o. o. 19 – 500 Gołdap, ul. Słoneczna 7, reprezentowana przez Prezesa Spółki.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w GoldMedica Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. 876154419 lub adresem e-mail:ochronadanych@goldmedica.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) W zakresie danych osobowych wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) W zakresie danych osobowych wykonawcy nie przysługuje: · w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; · prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 5/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Remont pomieszczeń POZ i Ratownictwa Medycznego
3. Przedmiotem zamówienia dla Części I - Remont pomieszczeń POZ i Ratownictwa Medycznego są:
W branży budowlanej:
I. Kondygnacja parteru
1.1 Roboty rozbiórkowe:
 odbicie glazury i tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach,
 rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych -
rulony,
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,
 wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2,
I.2 Roboty tynkarskie i wykończeniowe ścian:
 przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach,
 uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach na podłożu z cegły, (do 5 m2 w 1 miejscu),
 wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych,
 licowanie ścian płytkami na klej - przygotowanie podłoża,
 licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej,
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem,
 montaż odbojnic ściennych szerokości min. 200mm,
I.3 Roboty tynkarskie i wykończeniowe sufitów:
 sufit podwieszany kasetonowy z wypełnieniem płytami sufitowymi RIGIPS CASOPRANO gr. 8mm,
1.4 Roboty posadzkowe:
 warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. do 8 m2,
 warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 1 mm,
 posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe - wykładzina PCV homogeniczna gr.min. 2mm, klasa antypoślizgowości R10, atest dla obiektów służby zdrowia, wraz z cokolikami wys. 15cm,
 posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych – zgrzewanie wykładzin rulonowych
1.5 Stolarka wewnętrzna:
 montaż drzwi wewnętrznych z obróbką obsadzenia -ościeżnice stalowe lakierowane nakładkowe, skrzydła drewniane z płyty otworowanej w okleinie HPL z atestem dla obiektów służby zdrowia - w części użytkowej-13 szt.
 montaż drzwi wewnętrznych z obróbką obsadzenia -ościeżnice stalowe lakierowane nakładkowe, skrzydła drewniane z płyty otworowanej w okleinie CPL - w części zaplecza personelu
II. Kondygnacja poddasza:
2.1 Roboty rozbiórkowe:
 odbicie glazury i tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, o powierzchni odbicia ponad 5 m2,
 rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,
 rozebranie posadzek z paneli podłogowych,
 wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 15 szt.,
2.2 Roboty tynkarskie i wykończeniowe ścian:
 przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach,
 uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach na podłożu z cegły, (do 5 m2 w 1 miejscu),
 wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych,
 licowanie ścian płytkami na klej - przygotowanie podłoża - w miejscu projektowanej kuchni,
 licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej - w miejscu projektowanej kuchni,
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem,
2.3 Roboty tynkarskie i wykończeniowe sufitów:
 przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach,
 dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem,
2.4 Roboty posadzkowe:
 warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. do 8 m2,
 warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 1 mm,
 posadzki z paneli drewnianych laminowanych gr. min. 5mm na podkładzie kwarcowym gr. 2mm - wzór i kolorystykę uzgodnić z zamawiającym wraz z listwami przypodłogowymi,
 posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej -przygotowanie podłoża,
 posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; układane na klej metodą zwykłą,
2.5 Stolarka wewnętrzna:
 montaż drzwi wewnętrznych z obróbką obsadzenia -ościeżnice stalowe lakierowane nakładkowe, skrzydła drewniane z płyty otworowanej w okleinie CPL 15 szt.
W branży elektrycznej:
1 Wymiana instalacji
1.1 Demontaże
1.2 Parter
 demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach do ponownego montażu 49 szt.,
 demontaż wentylatorów ściennych 4 szt.,
 demontaż łączników oświetleniowych 36 szt.,
 demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych 37 szt.,
 demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. do 60 mm 73 szt.,
1.3 Piętro
 demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach do ponownego montażu 35 szt.,
 demontaż łączników oświetleniowych 16 szt.,
 demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych 27 szt.,
 demontaż puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych o śr. do 60 mm 43 szt.,
2 Montaże
2.1 Parter
 układanie kabli YKY 5x16mm2 od PWP do TL 6 m,
 układanie kabli YKY 5x10mm2 od TL do RG parteru 15 m,
 układanie kabli YKY 5x10mm2 od TL do RG piętra 20 m ,
 układanie kabli YKY 5x10mm2 od TL do RG gniazd DATA 25 m,
 montaż opraw oświetleniowych z demontażu 49 kpl.,
 puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr. do 60 mm 92 szt.,
 łączniki świecznikowe podtynkowe w puszce instalacyjnej – łącznik świecznikowy p/t, IP20 8 szt.,
 łączniki schodowe podtynkowe w puszce instalacyjnej - łącznik schodowy p/t, IP20 4 szt.,
 łączniki pojedyncze podtynkowe w puszce instalacyjnej - łącznik pojedynczy p/t, IP20 24 szt.,
 gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe - gniazdo wtykowe, 230V, 16A, podwójne, p/t, IP20 31 szt.,
 gniazda instalacyjne wtyczkowe typu DATA ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe - gniazdo wtykowe DATA, 250V, 16A, podwójne 9 szt.,
 montaż gniazd RJ45 podwójnych w gnieździe abonenckim lub panelu 11 szt.,
 montaż gniazd RJ45 pojedyncze w gnieździe abonenckim lub panelu 5 szt.,
 przewody kabelkowe YDY 3x1,5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie 500 m ,
 przewody kabelkowe YDY 3x2,5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie 500 m,
 układanie poziomego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy i pionowy, kabel miedziany 500 m,
2.2 Piętro
 montaż opraw oświetleniowych z demontażu 35 kpl.,
 wentylatory ścienne 4 szt.,
 puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze o śr.do 60 mm 48 szt.,
 łączniki świecznikowe podtynkowe w puszce instalacyjnej – łącznik świecznikowy p/t, IP20 8 szt.,
 łączniki schodowe podtynkowe w puszce instalacyjnej - łącznik schodowy p/t, IP20 4 szt.,
 łączniki pojedyncze podtynkowe w puszce instalacyjnej - łącznik pojedynczy p/t, IP20 24 szt. ,
 gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe - gniazdo wtykowe, 230V, 16A, podwójne, p/t, IP20 29 szt.,
 gniazda instalacyjne wtyczkowe typu DATA ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe - gniazdo wtykowe DATA, 250V, 16A, podwójne 32 szt.,
 montaż gniazd RJ45 podwójnych w gnieździe abonenckim lub panelu 2 szt.,
 przewody kabelkowe YDY 3x1,5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie 200 m,
 przewody kabelkowe YDY 3x2,5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie 250 m,
 układanie poziomego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy i pionowy, kabel miedziany 200 m
3 Rozdzielnice
 rozbudowa rozdzielnicy głównej parteru (co najmniej rozdzielnia 72 modułów) + ochrona przeciwprzepięciowa,
 rozbudowa rozdzielnicy głównej piętra (co najmniej rozdzielnia 72 modułów) + ochrona przeciwprzepięciowa,
 rozbudowa rozdzielnicy tablicy licznikowej (co najmniej rozdzielnia 48modułów) + ochrona przeciwprzepięciowa,
 montaż rozdzielnicy gniazd typu DATA na piętrze (co najmniej rozdzielnia 48 modułów z zabezpieczeniami według potrzeb) + ochrona przeciwprzepięciowa,
 przeciwpożarowy wyłącznik prądu PWP z atestem p.poż. do montażu na zewnątrz z opracowaniem dokumentacji i uzgodnieniem rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
 przeniesienie serwera wraz spawaniem światłowodów ok. 50 spawów.
 przedłużki światłowodu z zapacem włókien 6 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia dla Część II - Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi są:
W zakresie branży elektrycznej:
1 Prace w budynku
1.1 Prace demontażowe:
 demontaż istniejących tras kablowych,
 demontaż przewodów kabelkowych nieopancerzonych o łącznym przekroju żył do 24 mm2 z rur instalacyjnych,
 demontaż przewodów kabelkowych nieopancerzonych o łącznym przekroju żył do 24 mm2 z rur instalacyjnych,
1.2 Trasy kablowe:
 konstrukcje wsporcze przykręcane o masie do 2 kg - 2 mocowania szt. 28,
 koryta kablowe (odcinki proste) o szer. do 400 mm - Koryto kablowe H600 m 5,
 koryta kablowe (odcinki proste) o szer. do 400 mm - Koryto kablowe H400 m 16,
 koryta kablowe (odcinki proste) o szer. do 200 mm - Koryto kablowe H150 m 7,
1.3 Demontaż istniejących rozdzielnic
 demontaż tablicy rozdzielczej o powierzchni ponad 0,5m2,
 praca agregatu prądotwórczego o mocy 50 kW - przyjęto 2 soboty i niedziele po 12 godzin m-g 48,
1.4 Prace Instalacyjne:
 wymiana wkładek topikowych do 100 A - wkładki topikowe 80A szt. 3,
 wymiana wkładek topikowych do 100 A - wkładki topikowe – Zwory szt. 3,
 montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych mocowanych na wspornikach ściennych na podłożu innym niż drewniane w budynkach m 12,
 układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 1x50,
 układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 1x95,
 układanie kabli o masie do 2.0 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 1x150,
 układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 5x6,
 układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 7x2,5,
 układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem. Kabel N2XH 7x1,5,
 osadzanie w ścianie lub stropie kołków kotwiących M6 Uchwyty E90 szt. 130,
 rury winidurowe o śr. do 20 mm układane n.t. na betonie Rury RL 20 m 55,
 przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur. Przewód N2XH 3x1,5,
 przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur. Przewód N2XH 3x2,5,
 aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg - Przyciski PWP szt. 4,
 ogniochronna zabudowa tras kablowych z płyt gipsowych RIGIPS RIDURIT, obciążenie ogniowe od wewnątrz kanału -system ochrony przeciwpożarowej Rigips 6.85.10, odporność ogniowa EI 120, pokrycie 25-02,
1.5 Rozdzielnice elektryczne
 skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe o masie do 150 kg wraz z konstrukcją mocowaną do podłoża przez zabetonowanie. -Rozdzielnia R1,
 montaż wolnostojących rozdzielnic, szaf, pulpitów, tablic przekaźnikowych i nastawczych o masie do 200kg - Rozdzielnia R2,
 montaż wolnostojących rozdzielnic, szaf, pulpitów, tablic przekaźnikowych i nastawczych o masie do 200kg - Rozdzielnia R3,
1.6 Pomiary
 pomiary rozdzielnic prądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia do 20 pól szt. 4,
 sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego 3-fazowego niskiego napięcia pomiar 10,
 badania i pomiary instalacji uziemienia ochronnego lub roboczego - pierwszy pomiar szt. 1,
 pomiary skuteczności zerowania - pierwszy pomiar.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia tj. wykonania co najmniej 1 zadania polegającego na budowie i/lub przebudowie, remon-cie lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej i/lub mieszkalnego przeznaczonego na pobyt ludzi o łącznej wartości zrealizowanych umów brutto minimum:

Część Roboty budowlnane/elektryczne
I 200 000,00 zł netto
II 50 000,00 zł netto





Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu robót budowlanych/elektrycznych polegających na budowie i/lub przebudowie, remoncie, modernizacji lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej i/lub mieszkalnego i/lub przeznaczonego na pobyt ludzi wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/elektryczne były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należycie wykonanym, zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończonym co najmniej 1 zadaniem polegającym na budowie i/lub przebudowie, remoncie lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej i/lub mieszkalnego i/lub przeznaczonego na pobyt ludzi.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży budowlanej/branży elektrycznej do kierowania robotami budowlanymi/elektrycznymi w specjalności kierownika budowy w branży budowlanej/ branży elektrycznej bez ograniczeń lub równoważne im, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, która pełnić będzie funkcję kierownika w branży budowlanej/branży elektrycznej jako kierownik budowy.
Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi/ kierowani robotami w branży elektrycznej powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. z 2023r., poz.334)
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Powoływanie się na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich)
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (podmiotów udostępniających zasoby), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane/elektryczne do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/elektryczne, których wskazane zdolności dotyczą.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane/elektryczne lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załączniku nr 8 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),
d) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII pkt 1 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
e) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w dziale VII SWZ dotyczących tych podmiotów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
f) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą:
 oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4-5 i 7‒8 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a i 4b do SWZ),
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (oświadczenie o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp.), z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. Oświadczenia (załącznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c947aee5-9e99-4a84-b489-079a59cbcc71

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.