Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00309570/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00317954/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków Gminy Michałowice ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór odpadów komunalnych z budynków Gminy Michałowice ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4dc095d-580f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001971/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 "Odbiór odpadów komunalnych z budynków Urzędu Gminy Michałowice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304939/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.58.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z budynków należących do Gminy Michałowice.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów:
1) segregowanych z budynku w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1;
2) zmieszanych z budynku gminnego w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34.
3. Zamówienie będzie polegało na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych.
4. W budynku Urzędu Gminy w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do segregacji odpadów w następującej ilości:
a) 2 x SM1100L (makulatura),
b) 2 x SM1100L (tworzywa sztuczne i metale),
c) 2 x SM1100L (zmieszane),
d) 1 x 240L (szkło);
2) odbiór odpadów w zakresie makulatury, tworzyw sztucznych i metali oraz odpadów zmieszanych z częstotliwością co 7 dni (w każdy piątek z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemników odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 53 odbiory w roku;
3) odbiór odpadów ze wskazanych pojemników dotyczy szkła z częstotliwością co 14 dni (w co drugi piątek z zastrzeżeniem iż w przypadku, gdy wypada on w dzień ustawowo wolny od pracy, opróżnienie pojemnika odbędzie się w następny dzień roboczy następujący po nim), Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
4) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów z zamykanej altany śmietnikowej umiejscowionej na terenie parkingu przed budynkiem Urzędu Gminy Michałowice;
5) klucze do altany śmietnikowej znajdować się będą u pracowników ochrony Urzędu Gminy, którzy będą wydawać je przy każdorazowym odbiorze odpadów, a przy ich zwrocie podpisywać protokół odbioru odpadów, który będzie dołączany do faktury za wykonaną usługę i stanowić będzie podstawę do jej zapłaty;
6) Protokół powinien zawierać minimum datę odbioru odpadów, ilość opróżnianych pojemników oraz ich rodzaj i podpis osoby odbierającej odpady z ramienia Wykonawcy;
7) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
5. W budynku gminnym w Michałowicach przy ul. Raszyńskiej 34, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) dostarczenie pojemników do odpadów zmieszanych w następującej ilości:
a) 1x SM1100L;
2) odbiór odpadów na każde telefoniczne bądź mailowe zgłoszenie pracownika Urzędu Gminy (w terminie maksymalnie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia), jednak z częstotliwością nie większą niż 2 (dwa) razy w miesiącu, Zamawiający szacuje 27 odbiorów w roku;
3) w przypadku zgromadzenia większej ilości odpadów, przekraczających ładowność pojemnika, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego odbioru odpadów powyżej limitu (bez względu na ilość) i zakwalifikowaniu go jako kolejny pojemnik w cenie jednostkowej określonej w ofercie, jednak nie wyższej niż zadeklarowana w stosunku do odpowiedniej frakcji w złożonej ofercie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalisty.
7. Wykonawca wyznaczy Koordynatora Umowy, z którym Zamawiający będzie mógł się skontaktować bezpośrednio. Koordynator będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany koordynatora wykonawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia zmiany, powiadomi pisemnie o tym fakcie Zamawiającego.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególności za szkody powstałe w mieniu Gminy Michałowice wskutek działania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
9. W przypadku skierowania przez osobę trzecią w stosunku do Zamawiającego roszczeń związanych ze szkodą powstałą w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia tych roszczeń i zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zadośćuczynienia i realizacji.
10. Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Wskazaniem do wymiany lub naprawy jest uszkodzenie polegające na uszkodzeniu pojemnika, powodującym utratę jego sprawności technicznej. Uszkodzony lub zużyty pojemnik powinien zostać niezwłocznie wymieniony lub naprawiony tj. w terminie 3 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności wymiany lub naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
11. Za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
12. Odbiór odpadów komunalnych z budynków będzie realizowany przez Wykonawcę na podstawie opracowanego harmonogramu przedstawionego Zamawiającemu przed zawarciem umowy zawierającego podział na budynki objęte zamówieniem.
13. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.
14. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność, zamkniecie drogi lub nadzwyczajne warunki atmosferyczne mające wpływ na przejezdność dróg), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
17. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
19. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności w zakresie odbioru odpadów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52842,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97666,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52842,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU HETMAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222530190
7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna 38
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "HETMAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "HETMAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52842,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.