Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018299/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00018299/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018299/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018299/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00021721/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-23
- 2021/BZP 00045284/01 - Wynik z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00064026/01 - Wynik z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023578 z dnia 2021-03-26 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenia usług w zakresie transportu pacjentów Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023578
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00018299/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Pakiet nr 1 i 2 - określono we wzorach umowy jakie Zamawiający zawrze z Wykonawcami będącymi załącznikami do SWZ: Jeżeli następujące zmiany:- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w drodze osobnego porozumienia, Strony zmienią wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 4 ust. 1 i 2 niniejszej Umowy, w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia tych zmian. Zmiana wynagrodzenia powinna więc być proporcjonalna i adekwatna do zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych, jednak nie może przekraczać 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowy.5. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy, Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia tych zmian.6. Strony ustalają następujący sposób ustalania zmiany wynagrodzenia:a) z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego o ten wskaźnik pomniejszony o 1,5 punktu procentowego.7. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowie, Strona, która chce żądać zmiany wynagrodzenia, winna przygotować wraz z wezwaniem do zmiany wynagrodzenia, wyliczanie wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia do przewidywanego końca trwania umowy, podanie ilościowe zaoszczędzonych lub zwiększonych materiałów, poziom ilościowy zmiany zatrudnienia personelu 8. Kolejna zmiana wynagrodzenia wykonawcy nie może nastąpić wcześniej niż w terminie 6 miesięcy od daty wprowadzenia poprzedniej zmiany.9. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowie.10. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.11. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione w sposób opisany powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, o ile zawarł taką umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
Po zmianie:
Pakiet nr 1 i 2 - określono we wzorach umowy jakie Zamawiający zawrze z Wykonawcami będącymi załącznikami do SWZ: Jeżeli następujące zmiany:- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w drodze osobnego porozumienia, Strony zmienią wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 3 ust. 1 - 3 niniejszej Umowy, w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia tych zmian. Zmiana wynagrodzenia powinna więc być proporcjonalna i adekwatna do zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych, jednak nie może przekraczać 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowy.W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy, Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia tych zmian.Strony ustalają następujący sposób ustalania zmiany wynagrodzenia:a) z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego o ten wskaźnik pomniejszony o 1,5 punktu procentowego.W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowie, Strona, która chce żądać zmiany wynagrodzenia, winna przygotować wraz z wezwaniem do zmiany wynagrodzenia, wyliczanie wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia do przewidywanego końca trwania umowy, podanie ilościowe zaoszczędzonych lub zwiększonych materiałów, poziom ilościowy zmiany zatrudnienia personelu Kolejna zmiana wynagrodzenia wykonawcy nie może nastąpić wcześniej niż w terminie 6 miesięcy od daty wprowadzenia poprzedniej zmiany.Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w niniejszej Umowie.Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione w sposób opisany powyżej, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, o ile zawarł taką umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-29 10:00
Po zmianie:
2021-03-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-29 10:30
Po zmianie:
2021-03-31 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-27
Po zmianie:
2021-04-29
2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.