Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060091/01 - Wynik z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023592 z dnia 2021-03-26 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą mebli oraz wyposażenia biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000022473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczyńska 37
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 237 46 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@komag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą mebli oraz wyposażenia biurowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-832b1fae-8e19-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Projekt nr RPSL.08.03.02 – 24 – 0503/19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.komag.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej – e-mail: zamowieniapubliczne@komag.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający; • w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ITG KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@komag.eu; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Posiada Pan/Pani: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-39/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 UCHWYT NA DOKUMENTY – 47 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 INDYWIDUALNA LAMPKA BIUROWA – 81 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31521100-5 - Lampy na biurko
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 Ergonomiczna podstawka pod stopy – 64 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113700-4 - Podnóżki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 41. Ergonomiczne krzesło do stanowiska komputerowego – 108 szt. 2. Ergonomiczne krzesło do stanowiska komputerowego – 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny oferta) kryterium „cena”– waga 80 (C)W kryterium tym oceniana będzie cena ofertowa brutto. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto. Pozostali oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów poprzez przeliczenie zgodnie z następującym wzorem: CnC = -------- x 80 Cogdzie: ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę, w kryterium „cena”Cn - cena oferty z najniższą ceną (brutto w PLN)Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN)80 - waga ocenianego kryteriumb) kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi” – waga 20 (G) W kryterium tym oceniany będzie okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia obowiązujący od podpisania umowy. Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:− zaoferowana gwarancja i rękojmia wymagana w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ( 24 m-ce ) – 0 punktów,− zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 12 m-cy tzn. do 36 m-cy – 10 punktów. − zaoferowane wydłużenie gwarancji i rękojmi powyżej wymaganej w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA o 36 m-cy tzn. do 60 m-cy – 20 punktów. Maksymalna ilość punktów, którą w tym kryterium może przyznać Zamawiający wynosi 20.c) ocena punktowa całkowita (Opc)Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z następującym wzorem: Opc = C + Ggdzie: Opc – ocena punktowa całkowita,C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „cena”,G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „wydłużenie gwarancji i rękojmi”.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
− wszelkie wymagane świadectwa, deklaracje, atesty, normy, protokoły ocen, raporty z badań instrukcje obsługi określone w poszczególnych częściach Załącznika nr 1. Wszystkie dostarczone dokumenty w tym ww. wymienione oraz inne towarzyszące dostawie powinny być w jęz. polskim (ew. oryginał + tłumaczenie na jęz. polski).− Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia prezentacji oferowanej(ych) części zamówienia - Zasady przeprowadzenia prezentacji stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 do 4 oraz ust. 2 pzp lub jedna z następujących okoliczności: 1) istotna zmiana przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu umowy, która skutkować będzie koniecznością zmiany zakresu rzeczowego umowy, terminu realizacji umowy lub innych istotnych jej warunków.2) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,3) zmiana terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, zmianami terminów lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Maksymalny okres o który może zostać wydłużona umowa to 6 miesięcy daty realizacji umowy. 4) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności opisane w §11 ust. 1. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. 4.Każda ze stron umowy ma prawo odstąpienia od umowy w przypadkach i w sposób określonych ustawą – Kodeks Cywilny.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.