Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00315109/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 55 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de10e96-5ce2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003680/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.D-KA.241.82.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego na rzecz osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) w ramach pełnienia dyżurów medycznych we wszystkie dni tygodnia w systemie zmianowym 07.00-19.00 oraz 19.00-07.00. Świadczenie usług w ramach dyżuru przez jednego ratownika medycznego nie może trwać dłużej niż 24 godziny. Wykonawca nie może być zatrudniony na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę jak również Wykonawca nie może wykazać osób, za pośrednictwem których będzie świadczył usługę i które będą jednocześnie zatrudnione na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług.4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 70280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego na rzecz osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin,ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) w ramach pełnienia dyżurów medycznych we wszystkie dni tygodnia w systemie zmianowym 07.00-19.00 oraz 19.00-07.00. Świadczenie usług w ramach dyżuru przez jednego ratownika medycznego nie może trwać dłużej niż 24 godziny. Wykonawca nie może być zatrudniony na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę jak również Wykonawca nie może wykazać osób, za pośrednictwem których będzie świadczył usługę i które będą jednocześnie zatrudnione na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 70280,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego na rzecz osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin,ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) w ramach pełnienia dyżurów medycznych we wszystkie dni tygodnia w systemie zmianowym 07.00-19.00 oraz 19.00-07.00. Świadczenie usług w ramach dyżuru przez jednego ratownika medycznego nie może trwać dłużej niż 24 godziny. Wykonawca nie może być zatrudniony na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę jak również Wykonawca nie może wykazać osób, za pośrednictwem których będzie świadczył usługę i które będą jednocześnie zatrudnione na umowę o pracę u Zamawiającego w okresie świadczenia usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 70280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Działalność Medyczna Marcin Majka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171621830
7.3.3) Ulica: Zemborzyce Dolne 28
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-515
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Działalność Medyczna Marcin Majka
jakie przetargi wygrała firma
Działalność Medyczna Marcin Majka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w związku z art. 255 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zakresie dwóch jednakowych pakietów godzinowych (części) o wymiarze 2 008 godzin każdy. Zamówienie zostało podzielone na 3 jednakowe pakiety godzinowe (części) o wymiarze 2 008 godzin każdy. W postępowaniu została złożona oferta w zakresie jednego pakietu godzinowego przez Wykonawcę: Pana Marcina Majkę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Działalność Medyczna Marcin Majka, Zemborzyce 28, 20-515 Lublin. Wykonawca nie podlegał wykluczeniu, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu w związku z czym Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie jednego pakietu godzinowego w dniu 30.12.2021 r. Pozostałe dwa pakiety godzinowe zostały unieważnione ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w związku z art. 255 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty w zakresie dwóch jednakowych pakietów godzinowych (części) o wymiarze 2 008 godzin każdy. Zamówienie zostało podzielone na 3 jednakowe pakiety godzinowe (części) o wymiarze 2 008 godzin każdy. W postępowaniu została złożona oferta w zakresie jednego pakietu godzinowego przez Wykonawcę: Pana Marcina Majkę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Działalność Medyczna Marcin Majka, Zemborzyce 28, 20-515 Lublin. Wykonawca nie podlegał wykluczeniu, a jego oferta nie podlegała odrzuceniu w związku z czym Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie jednego pakietu godzinowego w dniu 30.12.2021 r. Pozostałe dwa pakiety godzinowe zostały unieważnione ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki lekarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.