Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592697/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Przybiernowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914667530
1.5.8.) Numer faksu: 914186622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Przybiernowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cad28066-ed26-4e07-a6e2-0e909967714d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Przybiernowie w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zakres prac obejmuje głównie niezbędne roboty remontowe wewnątrz budynku:
• wydzielenie przestrzeni węzła sanitarnego dla osób z niepełnosprawnościami wg części graficznej projektu;
• remont posadzek: pomieszczenia lekcyjne, WC, pomieszczenie gospodarcze – wykładzina PCV;
• wydzielenie nowych pomieszczeń;
• remont ścian i sufitów (wykonanie przedścianek i sufitów podwieszanych);
• wymiana stolarki drzwiowej i okiennej; zabudowa meblowa (stała)
• wymiana instalacji sanitarnych (centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej) wg części graficznej projektu branży sanitarnej;
• wykonanie remontu instalacji wodociągowej polegającym na wykonaniu nowej izolacji cieplnej przewodów instalacji wodociągowej, wyposażenie w instalacje sanitarne nowo wyodrębnionych sanitariatów wg części graficznej projektu branży sanitarnej;
• zaprojektowanie instalacji elektrycznej na potrzeby oświetlenia, instalacji wentylacji;
• zakup niezbędnego wyposażenia do pracowni wielozmysłowego poznawania świata, świetlicy oraz gabinetu rehabilitacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215222-9 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF CIEŚLAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571061312
7.3.3) Ulica: Stary Tartak 20/3
7.3.4) Miejscowość: Golczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.