Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243167/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00243167/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00243171/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00252872/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia związanego z utrzymaniem i monitorowaniem sieci oraz korelowaniem zdarzeń bezpieczeństwa w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych w okresie 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 74
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 698 31 44/57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kosior@mazowia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mazowia.eu/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia związanego z utrzymaniem i monitorowaniem sieci oraz korelowaniem zdarzeń bezpieczeństwa w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych w okresie 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420f51ce-333b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002282/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Utrzymanie sieci teleinformatycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243167/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP/WI/U-332-41/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80667,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia na utrzymanie i monitorowanie sieci oraz korelowanie zdarzeń bezpieczeństwa w Obszarach Technologicznych na zasadach określonych w niniejszej Umowie oraz w załącznikach do niej, które to wsparcie przede wszystkim zapewnić ma poprawne i nieprzerwane działanie każdego z poniższych Obszarów Technologicznych: 1) Routery Brzegowe – Cisco; 2) Przełączniki LAN – Brocade ICX; 3) Urządzenia bezpieczeństwa – Palo Alto Networks; 4) Urządzenia sieci bezprzewodowej WiFi/WLAN; 5) System OpenSource wspomagający zarządzanie siecią – Zabbix; 6) Systemy OpenSource monitorowania i korelacji zdarzeń bezpieczeństwa rozwiązania SIEM – AlienVault OSSIM, ELK stack, Ntopng; 7) System OpenSource skanowania podatności – Greenbone; 2. Zamawiający dysponuje wszystkimi opisanymi urządzeniami i systemami wskazanych producentów. Posługiwanie się znakami towarowymi wskazanymi w treści niniejszego dokumentu jest więc uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaznaczył gdzie i na jakich zasadach dopuszczalne są rozwiązania równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: It arte Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361602392
7.3.3) Ulica: Zielna 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-108
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT ARTE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
IT ARTE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.