eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2022 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2022 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzd@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2022 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbd6580-51b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291321/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.271.06.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 617886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem jezdni i chodników tj. remontami nawierzchni z prefabrykatów betonowych lub elementów kamiennych, fragmentarycznych wymian konstrukcji nawierzchni, regulacją wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego oraz wszelkich innych robót związanych z bieżącym utrzymaniem ulic miasta Leszna we wskazanych przez Zamawiającego miejscach z wyłączeniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, równania nawierzchni gruntowych, zwalczania śliskości zimowej oraz znakowania poziomego i pionowego dróg i ulic.
Zakres robót do wykonania oraz termin ich realizacji każdorazowo będzie określany przez Zamawiającego osobnym zleceniem.
2. Użyty materiał jak również zasady wykonawstwa powinny odpowiadać wymaganiom stawianym w tym zakresie w SWZ oraz w ogólnych specyfikacjach technicznych, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Wybrany Wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych przez Zamawiającego robót po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia z wyjątkiem przypadku, gdy warunki atmosferyczne to uniemożliwią. Zlecenie robót przez Zamawiającego nastąpi poprzez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego do kontroli technicznej.
4. Wznowienie robót przerwanych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych powinno nastąpić niezwłocznie po ich ustąpieniu.
5. Wybrany Wykonawca będzie prowadził roboty przy ich właściwym oznakowaniu, we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. W przypadku przerwania robót z winy Wykonawcy (tj. między innymi nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia robót z nienależytą starannością) zastosowane zostaną zapisy wzoru umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).
7. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca.
8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej oraz jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu tej polisy na każde jego wezwanie w ciągu 24 godzin. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu przedmiotowej polisy .
9. Rozliczanie robót (stanowiących przedmiot oddzielnych zleceń, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) ustala się na zasadzie dokonywania pomiarów powykonawczych wykonanych robót oraz sporządzenia kalkulacji powykonawczej na bazie tych pomiarów, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo podanych przez Wykonawcę w ofercie.
10. W przypadku użycia w trakcie wykonywania robót związanych z niniejszym zamówieniem materiałów lub sprzętu nie wymienionych w ofercie, ceny ich będą przyjmowane każdorazowo wg średnich stawek SEKOCENBUD-u dla województwa wielkopolskiego z ostatniego kwartału poprzedzającego powyższe rozliczenie bądź przedłożonych faktur za zakupione materiały.
11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, na zasadach opisanych w Rozdziale 16 ust. 1 pkt 2 SWZ.
12. Odbioru robót zrealizowanych w ramach każdego zlecenia dokonuje osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontroli technicznej w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ich do odbioru w obecności Wykonawcy i podwykonawcy robót. Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu zrealizowane roboty gotowe do odbioru.
13. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę, podwykonawcę i osobę wyznaczoną do kontroli technicznej protokół odbioru robót. Z kosztorysu powykonawczego stanowiącego załącznik do protokołu odbioru winna wynikać kwota wynagrodzenia należna podwykonawcom.
14. Załącznikami do protokołu odbioru robót są:
a/ obmiar powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej,
b/ kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie, zatwierdzonego przez osobę wyznaczoną do kontroli technicznej, obmiaru robót, katalogów KNR lub KSNR oraz cen jednostkowych brutto i stawek wyrażonych procentowo, podanych w ofercie,
c/ mapka sytuacyjna z zaznaczonym miejscem wykonanych robót,
d/ dokumentacja fotograficzna miejsca robót (po wykonaniu robót),
e/ świadectwa jakości na wszystkie wbudowane nowe materiały, wyroby i urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426755,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426755,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426755,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6971993113

7.3.3) Ulica: Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-05 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta na czas określony: od dnia zawarcia do dnia 31.12.2022r. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wg cen jednostkowych brutto oraz stawek wyrażonych procentowo wskazanych w umowie oraz ilości rzeczywiście wykonanych robót na podstawie kosztorysu powykonawczego. Całkowita wartość wykonanych robót a tym samym maksymalna suma wynagrodzenia za zrealizowany przedmiot umowy nie przekroczy kwoty 400 000 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.