eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówWymiana fragmentu pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie (pałac Sanguszków) ..



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana fragmentu pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie (pałac Sanguszków) ..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubartowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlubartowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana fragmentu pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie (pałac Sanguszków) ..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c5ea690-721a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029901/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana fragmentu pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie (pałac Sanguszków)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.272.57.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana fragmentu pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego w Lubartowie
(pałac Sanguszków). W szczególności:
Wymiana uszkodzonych fragmentów pokrycia dachowego z blachy miedzianej (446,36m2) na nową blachę miedzianą (kolor
miedziany) o grubości 0,6mm. Wygląd pokrycia oraz sposób montażu taki jak w przypadku istniejącego pokrycia w
pozostałej części budynku. Wymiana rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm na długości ok 30mb. W pracach
remontowych należy uwzględnić także (w przypadku gdy będzie to konieczne) wymianę uszkodzonego deskowania dachu,
demontaż oraz wymianę uszkodzonych obróbek
Blacharskich
Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja budowlana - załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przetargowym odrzucił ofertę IRONIX Sp. z o.o. z siedziba ul. Stanisława Staszica, nr 1D, lok. U2, 05-800 Pruszków na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust. 6, ponieważ Zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej cena a złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny. Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła 353 520,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej spełniającej warunki określone w SWZ oraz niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.