Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479189/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190587006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 45
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 5613490
1.5.8.) Numer faksu: 58 5623927
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gopsstarogard.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gopsstarogard.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Starogard Gdański”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1c1c97-754a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030650/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenia usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Starogard Gdański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.252.1.SDB.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie schronienia z trzema posiłkami bezdomnym kobietom i mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim – Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (11 osób)1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 359 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., dalej jako „PZP”). Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 PZP.
2. Zamówienie obejmuje Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu gminy Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 poz. 2268 ze zm.), w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. w formie usług:
Część 1. Schronienia dla bezdomnych (kobiet i mężczyzn)
Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (11 osób)
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
5. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896) z uwzględnieniem art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej, w brzmieniu ustalonym w art. 34 ustawy z dnia 14 maja 2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 155100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi z trzema posiłkami bezdomnym kobietom i mężczyznom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim – Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (5 osób)1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 359 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., dalej jako „PZP”). Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 PZP.
2. Zamówienie obejmuje Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu gminy Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 poz. 2268 ze zm.), w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. w formie usług:
Część 2. Schronienia dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi (kobiet i mężczyzn)
Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (5 osób)
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
5. Schronisko dla osób bezdomnych winno spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896) z uwzględnieniem art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej, w brzmieniu ustalonym w art. 34 ustawy z dnia 14 maja 2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 104575,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 359 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., dalej jako „PZP”). Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 PZP.
2. Zamówienie obejmuje Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu gminy Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 poz. 2268 ze zm.), w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. w formie usług:
Część 3. Noclegownia dla bezdomnych
Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (1 osoba)
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
5. Placówka dla osób bezdomnych winna spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896) z uwzględnieniem art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej, w brzmieniu ustalonym w art. 34 ustawy z dnia 14 maja 2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 15980,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 359 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., dalej jako „PZP”). Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 PZP.
2. Zamówienie obejmuje Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu gminy Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 poz. 2268 ze zm.), w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. w formie usług:
Część 4. Ogrzewalnia dla bezdomnych
Szacunkowa liczba około 235 dni pobytu jednej osoby w skali zamówienia (1 osoba)
3. Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzedniego roku i faktyczna liczba osób bezdomnych może się różnić. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Jednocześnie strony ustalają, iż dopuszcza się zwiększenie zakresu usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za osobę/za jedną dobę) związaną z realizacją pełnej usługi.
5. Placówka dla osób bezdomnych winna spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. Poz. 896) z uwzględnieniem art. 4 ustawy z dnia 8 lutego 2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej, w brzmieniu ustalonym w art. 34 ustawy z dnia 14 maja 2020r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Co V-2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 8930,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynności w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368213469
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 13A
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-290
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE W GDYNI
jakie przetargi wygrała firma
CHRZEŚCIJAŃSKIE STOWARZYSZENIE DOBROCZYNNE W GDYNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2712G w miejscowości Sumin.
- Wyłonienie osób do pełnienia funkcji: Asystentów Szkolnych w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowych usług w zakresie opieki pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z filią "Dom w Połowie Drogi" w Gorzowie Wlkp., "
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- Świadczenie usług społecznych polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych w 2025r.
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.