eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa nowej siedziby Posterunku Policji we Wrzącej przy ul. Sikorskiego 6.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej siedziby Posterunku Policji we Wrzącej przy ul. Sikorskiego 6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej siedziby Posterunku Policji we Wrzącej przy ul. Sikorskiego 6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d753806f-37d8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249789/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/40/21/SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Posterunek Policji we Wrzącej – budowa nowej siedziby”, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez firmę zewnętrzną: Mateusz Wejchert Architekt z/s w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) budowę budynku posterunku policji;
2) budowę budynku gospodarczego;
3) budowę instalacji kanalizacji teletechnicznej;
4) budowę instalacji kanalizacji sanitarnej wraz ze szczelnym zbiornikiem do gromadzenia nieczystości;
5) budowę instalacji energii elektrycznej;
6) budowę instalacji oświetlenia terenu;
7) budowę doziemnej instalacji gazowej;
8) budowę wewnętrznej instalacji gazu;
9) wykonanie nowej podłogi na gruncie za wyjątkiem pomieszczenia „węzła cieplnego”;
10)zgłoszenie ww. obiektu do odbioru właściwym organom nadzoru budowlanego, w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
3. Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia ruchomego nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji robót ziemnych nadzór archeologiczny, w tym dopełnić wszelkie czynności wynikające z obowiązujących przepisów prawa wraz z uzyskaniem decyzji na przeprowadzenie badań archeologicznych (opracowanie przez archeologa, zapewnionego przez Wykonawcę, opinii do wniosku celem uzyskania ww. decyzji) przed rozpoczęciem realizacji Inwestycji, znajdującej się w strefie archeologicznej, zgodnie z Decyzją Nr 201/2021 z dnia 20.05.2021 r. udzielającej pozwolenia na budowę oraz Decyzją o zakresie i rodzaju badań archeologicznych z dnia 10.08.2021 r. Wszelkie koszty z tym związane spoczywają na Wykonawcy.
5.Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz podstawowych urządzeń, które zostaną zastosowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
6.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 15 do SWZ.
7. Dokładny zakres rzeczowy i ilościowy robót budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz ich wymogi jakościowe, został określony w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Formularzu cenowym (zwanym zamiennie: Tabelą elementów scalonych) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów.
8.Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami decyzji o pozwolenie na budowę nr 201/2021 wydanej w dniu 20 maja 2021 r. Starostę Pabianickiego zawartej w Załączniku nr 4 do SWZ.
9. Rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń zostały opisane w dokumentacji projektowej, STWiOR, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
10.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych.
11.Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215).
12.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu.
13.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966).
14.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia na pisemny wniosek Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia (wykonania robót i zakupu materiałów budowlanych) w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi (wysokość i ilość zaliczek określi Zamawiający). Informacje dotyczące zaliczek zawarto w paragrafie 20 wzoru umowy.
16.W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się podwykonawcami, o których mowa w § 11 umowy, na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane, w tym konstrukcyjne, murarskie, wykończeniowe oraz roboty budowlane instalacyjne polegające na wykonywaniu sieci i instalacji elektrycznych, wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, teletechnicznych. Wymóg ten nie dotyczy w szczególności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub robotami.
17.W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia w ciągu 5 dni od zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego w terminie wskazanym przez nich, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Wykazu osób wykonujących roboty objęte zamówieniem zgodnie z wymogiem, o którym mowa w par. 6 ust. 1 i 2 umowy, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w par. 6 ust. 1 umowy. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Wskazane dokumenty w formie pisemnej powinny zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby i danych osobowych osób zatrudnionych, rodzaj i datę zawarcia umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ podwykonawcę umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. Powyższy obowiązek obciąża również podwykonawców – na żądanie i terminie określonym przez zamawiającego.
18.Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 6 i 18 wzoru umowy – Załącznik nr 15 do SWZ.
19.Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę. Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na dzień:
- 02.11.2021 r. o godz. 12:00 , 05.11.2021 r. o godz. 10:00
Miejsce spotkania: Wrząca ul. Sikorskiego 6
20.Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, o której mowa w pkt. 5.19. SWZ.
21.Podczas wizji lokalnej Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców odkrywki.
22.Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2972632,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3949999,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2972632,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno- Budowlane LAUER Przemysław Lauer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311736729

7.3.3) Ulica: Piątkowisko 49A

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2972632,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.