eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych w województwie śląskim, Wrocławiu, Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych
w województwie śląskim, Wrocławiu, Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591380

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych
w województwie śląskim, Wrocławiu, Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e603d52-3341-4420-94bd-9f5fa2b7f962

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024”, zwanego dalej Projektem. Współorganizatorem projektu „Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024” jest Województwo Śląskie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4. 22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289590,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A:

Część A.1. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej na 1 tramwaju na terenie GOP
Część A.2. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej na 2 tramwajach na terenie GOP
Część A.3. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej min. 4 autobusów na terenie Katowic
Część A.4. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej min. 4 autobusów na terenie Chorzowa, Mysłowic, Siemianowic Śląskich, Rudy Śląskiej


1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia:
A.1. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 10.12.2024
A.2. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 10.12.2024
A.3. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
A.4. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 41810,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej reklam wielkoformatowych na nośnikach znajdujących się na terenie Katowic.


1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 88933,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na dworcach PKP w Krakowie oraz Wrocławiu.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 15146,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Ekspozycja reklamy na nośniku cyfrowym umieszczonym na budynku Dworca PKP w Katowicach .

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 24845,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na dworcu PKP w Katowicach

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.12 do 7.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 9290,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych w pociągach Kolei Śląskich poruszających się po terenie województwa śląskiego

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 14190,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część G: Ekspozycja reklamy na telebimach znajdujących się na terenie Katowic.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 6943,09 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część H: Ekspozycja reklamy na telebimach znajdujących się na terenie Gliwic i Częstochowy..

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 10154,47 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na ternie lotniska Kraków - Balice.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 10.11 do 9.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część J: Ekspozycja reklamy na 4 bannerach na ternie lotniska Kraków - Balice .

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 29.11.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 18460,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część K: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej reklam wielkoformatowych na nośnikach znajdujących się na terenie lotniska Kraków - Balice.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.11 do 30.11.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część L: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy typu billboard na 1 nośniku na terenie Katowic.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.11 do 30.11.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 4138,21 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część M: Ekspozycja reklamy na nośnikach typu CLP w wiatach przystankowych umieszczonych na terenie Katowic, Chorzowa i Sosnowca.

1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.

5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024

6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 10780,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59883,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59883,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59883,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Consulting Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128736

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 88

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48689,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-07 do 2024-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106927,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106927,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106927,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRAUGHMAN GROUP MEDIA POLAND sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011054204

7.3.3) Ulica: ul. Krucza 16/22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-526

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106927,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2024-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19391,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19391,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19391,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stroer Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340003555

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19391,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-25 do 2024-12-08

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30559,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55662,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30559,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Screen Network sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010921863

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 5a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-446

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30559,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-07 do 2024-12-09

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI E i H na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W zakresie części E i H wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy Adrian Kurzyński Nowe Media, ul. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, NIP: 8321883823, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 stawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Consulting Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128736

7.3.3) Ulica: 1 Maja 88

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-07 do 2024-12-09

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8823,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8523,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8523,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Visual Effect sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343036064

7.3.3) Ulica: Korfantego 141 C

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-154

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8523,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-07 do 2024-12-09

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI E i H na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W zakresie części E i H wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy Adrian Kurzyński Nowe Media, ul. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, NIP: 8321883823, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 stawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903

7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-10 do 2024-12-09

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21463,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21463,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21463,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903

7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21463,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-11 do 2024-11-29

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903

7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2024-11-30

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz.1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI M i L na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części postępowania. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz.1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI M i L na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części postępowania. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.