Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00555806/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00561229/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00565976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych
w województwie śląskim, Wrocławiu, Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznychw województwie śląskim, Wrocławiu, Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e603d52-3341-4420-94bd-9f5fa2b7f962
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024”, zwanego dalej Projektem. Współorganizatorem projektu „Europejskie Miasto Nauki Katowice 2024” jest Województwo Śląskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4. 22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289590,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A:Część A.1. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej na 1 tramwaju na terenie GOP
Część A.2. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej na 2 tramwajach na terenie GOP
Część A.3. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej min. 4 autobusów na terenie Katowic
Część A.4. Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej min. 4 autobusów na terenie Chorzowa, Mysłowic, Siemianowic Śląskich, Rudy Śląskiej
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia:
A.1. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 10.12.2024
A.2. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 10.12.2024
A.3. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
A.4. do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 41810,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej reklam wielkoformatowych na nośnikach znajdujących się na terenie Katowic.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 88933,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na dworcach PKP w Krakowie oraz Wrocławiu.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 15146,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Ekspozycja reklamy na nośniku cyfrowym umieszczonym na budynku Dworca PKP w Katowicach .1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 24845,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część E: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na dworcu PKP w Katowicach1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.12 do 7.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9290,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część F: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych w pociągach Kolei Śląskich poruszających się po terenie województwa śląskiego1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 14190,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część G: Ekspozycja reklamy na telebimach znajdujących się na terenie Katowic.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6943,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część H: Ekspozycja reklamy na telebimach znajdujących się na terenie Gliwic i Częstochowy..1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 7.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10154,47 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Ekspozycja reklamy na nośnikach LCD umieszczonych na ternie lotniska Kraków - Balice.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 10.11 do 9.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część J: Ekspozycja reklamy na 4 bannerach na ternie lotniska Kraków - Balice .1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 11.11 do 29.11.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 18460,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część K: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy tranzytowej reklam wielkoformatowych na nośnikach znajdujących się na terenie lotniska Kraków - Balice.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.11 do 30.11.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 37400,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część L: Druk, montaż, ekspozycja oraz demontaż reklamy typu billboard na 1 nośniku na terenie Katowic.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 1.11 do 30.11.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4138,21 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część M: Ekspozycja reklamy na nośnikach typu CLP w wiatach przystankowych umieszczonych na terenie Katowic, Chorzowa i Sosnowca.1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych na potrzeby EMNK 2024.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A – 2M do SWZ.
3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na usługi podobne w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
5) Termin realizacji zamówienia: do 6 dni od zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 15.11 do 15.12.2024
6) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
1) W przypadku zniszczenia grafik reklamowych (cz. A, B, J, K, L)/ w przypadku niepoprawnego wyświetlania się grafik reklamowych (cz. C, D, E, F, G, H, I, M) w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany grafik reklamowych (czas reakcji). Maksymalny czas wymiany reklam nastąpi w czasie 48 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę wiadomości o ich zniszczeniu lub uszkodzeniu, również na podstawie informacji przekazanej przez Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Czas reakcji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania terminu krótszego niż dopuszczalny maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ).
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
10) Zamawiający nie wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465z późn. zm.).
10. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
11. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;
3) Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10780,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59883,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59883,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59883,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Consulting Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128736
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 88
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48689,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-07 do 2024-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106927,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106927,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106927,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRAUGHMAN GROUP MEDIA POLAND sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011054204
7.3.3) Ulica: ul. Krucza 16/22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-526
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRAUGHMAN GROUP MEDIA POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BRAUGHMAN GROUP MEDIA POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106927,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2024-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19391,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19391,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19391,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stroer Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340003555
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19391,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-25 do 2024-12-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30559,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55662,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30559,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Screen Network sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010921863
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 5a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-446
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30559,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-07 do 2024-12-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI E i H na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W zakresie części E i H wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy Adrian Kurzyński Nowe Media, ul. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, NIP: 8321883823, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 stawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Consulting Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128736
7.3.3) Ulica: 1 Maja 88
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-07 do 2024-12-09Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8823,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8523,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8523,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Visual Effect sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343036064
7.3.3) Ulica: Korfantego 141 C
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-154
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8523,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-07 do 2024-12-09Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI E i H na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W zakresie części E i H wpłynęła jedna oferta, Wykonawcy Adrian Kurzyński Nowe Media, ul. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, NIP: 8321883823, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 stawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903
7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-443
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-10 do 2024-12-09Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21463,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21463,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21463,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903
7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-443
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21463,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-11 do 2024-11-29Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Creations Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792572903
7.3.3) Ulica: Jugowicka 6A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-443
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2024-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz.1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI M i L na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części postępowania. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz.1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany dalej „Zamawiającym” zawiadamia o unieważnieniu postępowania w ZAKRESIE CZĘŚCI M i L na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części postępowania. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 5 - 2025
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługa druku i oprawy 3 tytułów książek w twardej oprawie.
- Zakup wraz z dostawą zestawów przeciwpowodziowych dla potrzeb garnizonu śląskiej Policji
- Dostawa licencji na czas oznaczony do posiadanego środowiska Vmware
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.