eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000597280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Brodowicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/wiwkrakow,m,109145,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6062f92-68ce-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085590/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448673/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW-AG.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych z diagnozowania w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, u. Brodowicza 13b, oznaczonych następującymi kodami wg rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10):
a) 020180 (Zwierzęta padłe i ubite z konieczności oraz odpadowa tkanka zwierzęca, wskazujące właściwości niebezpieczne),
b) 020181 (Zwierzęta padłe i odpadowa tkanka zwierzęca stanowiące materiał szczególnego i wysokiego ryzyka inne niż wymienione w 020180 ),
c) 180205 (Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne),
d) 180202 (Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ),

w szacunkowej maksymalnej ilości: 26000 kg.

2. Świadczenie usługi ma się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
w tym w szczególności:
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2022.699 t.j. )
- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2022.2147 t.j.);
- Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2022.2201 t.j.);
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10)
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016, poz. 1742);
-Umową europejską dotyczącą międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR) sporządzoną w Genewie dnia 30 września 1957 r.
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2021, poz. 2245).
-Ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020, poz. 1421 t.j.),
-Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycie przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 ( rozporządzenie o produktach pochodzenia zwierzęcego ) ( Dz. U. UE. L. 2009. 300 1, z późn. zm. ).
3.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę odbioru odpadów nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu usługi. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za wykonane usługi.

4.Wykonawca będzie przyjmował odpady od Zamawiającego, potwierdzając ich odbiór na dokumencie handlowym, karcie przekazania odpadu, w dniu odbioru, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 13:00.

5.Odbiór odpadów będzie się odbywał przy użyciu samochodów Wykonawcy, które spełniają warunki sanitarne do przewozu odpadów niebezpiecznych.

6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie załadunku, transportu i unieszkodliwienia (poprzez termiczne przekształcenie w spalarni ) odpadów.

7.Podana w SWZ łączna ilość odpadów jest ilością maksymalną. Faktyczna ilość odpadów przekazywanych do unieszkodliwienia będzie uzależniona od ilości przeprowadzonych sekcji, badań w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej oraz od wystąpienia i rozmiarów sytuacji epizootycznej na terenie województwa małopolskiego. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za wykonane usługi. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia.

8.Odpady będą gromadzone przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy w opisanych hermetycznie zamykanych, dostosowanych do tego pojemnikach przeznaczonych do spalenia lub plastikowych workach, w zależności od rodzaju odpadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: ECO-ABC Sp. z o.o. (Lider) i ECO CLEAN ENERGY S.A. (Konsorcjant)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eco Clean Energy SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.