Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325401/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie obsługi przeprawy promowej „Ostrówek II” na Jeziorze Gopło pomiędzy miejscowościami Złotowo i Ostrówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie obsługi przeprawy promowej „Ostrówek II” na Jeziorze Gopło pomiędzy miejscowościami Złotowo i Ostrówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72250e45-6241-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003549/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa przeprawy promowej „Ostrówek II” na Jeziorze Gopło
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325401/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264628,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 60610000-7 Usługi transportu promowego
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r.
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich czynności koniecznych do niezawodnego funkcjonowania przeprawy promowej „Ostrówek II” na Jeziorze Gopło pomiędzy miejscowościami Złotowo i Ostrówek, utrzymania jej w ciągłej zdolności żeglugowej, w tym jednostki pływającej i urządzeń nadbrzeżnych.
Wykonawca usługi zobowiązany jest do wykonywania obsługi przeprawy promowej zgodnie z obowiązującymi przepisami żeglugowymi na śródlądowych drogach wodnych oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres czynności określa załączony wzór umowy. Wykonawca musi posiadać kadrę wykwalifikowaną (odpowiednie patenty żeglugowe oraz świadectwa zdrowia), które są niezbędne do obsługi przeprawy promowej.
Zamówienie obejmuje okres rocznej obsługi przeprawy promowej.
Wykonawca wartość zamówienia musi określić za okres 12 miesięcy oraz wartość obsługi za jeden miesiąc. Z uwagi na przepisy oraz warunki pogodowe istnieje możliwość kilkumiesięcznych przerw w obsłudze przeprawy promowej. W tym okresie obsługujący przeprawę nie otrzyma wynagrodzenia. Okresem rozliczeniowym dla wystawienia faktur za obsługę przeprawy będzie jeden miesiąc.
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania dodatkowych usług w postaci utrzymania pasa drogowego w bezpośrednim sąsiedztwie przeprawy promowej tj. koszenie terenu pasa drogowego o powierzchni: 60m2 od linii brzegowej w miejscowości Złotowo (prawa i lewa strona jezdni) oraz 60m2 od linii brzegowej w miejscowości Ostrówek (prawa i lewa strona jezdni ). Koszenie pasa drogowego odbywać się będzie po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Miejskiego w Kruszwicy w terminie 2-3 dni.
Termin koszenia: od 22 kwietnia 2022r. do 3 października 2022r.
II. Wymagania zamawiającego w związku z art. 95 ustawy PZP:
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane realizacją przedmiotu zamówienia w tym:
-pracownik obsługi przeprawy promowej –minimum trzy osoby
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
2. W terminie do 10 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących usługi objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 1. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji przedmiotowego wykazu i przedłożenia w ciągu 2 dni roboczych Zamawiającemu od dokonania tej zmiany.
3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w ust. 1, dokonywania ich oceny, a w przypadku wątpliwości żądania stosownych wyjaśnień,
2/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy.
4. Na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy:
1/ oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,
2/ poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
5. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7. Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy będzie wykonywała osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała przerwać wykonywanie prac, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Powyższy fakt musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60610000-7 - Usługi transportu promowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Arent Nadgoplańska Komunikacja Autobusowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561011736
7.3.3) Ulica: ul. Radziejowska 70
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-153
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Arent Nadgoplańska Komunikacja Autobusowa
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Arent Nadgoplańska Komunikacja Autobusowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.