Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013686/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024014 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.szpital.oborniki.info/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c0f2ce-7d8e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006407/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prania bielizny szpitalnej 12 m-ce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU/04/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180458,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej przez okres 12 miesięcy dla SP ZOZ Oborniki.2. W zakres wykonywanej usługi wchodzą: a) pranie odkażanie (dezynfekcja), wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej, operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież ochronna i robocza oraz inny asortyment dotyczący prania mogący się pojawić w okresie obowiązywania umowy. b) wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie oderwanych guzików itd.), c) odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze oraz w razie potrzeby w soboty - wzór formularza spisu asortymentu do prani stanowi załącznik Nr 7 do SWZ, d) przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw. e) w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również świadczenie usługi pralniczej asortymentu skażonego wirusem SARS CoV-2 (Covid-19), w przypadku wystąpienia takiej potrzeby Zamawiający zapewnia zastosowanie czerwonych worków, w których będzie znajdowało się w/w pranie f) Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kilogramach w całym okresie obowiązywania umowy - załączniku Nr 2 do SWZ – Formularz cenowy, g) Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2020 podaje średnie ilości prania : dziennie - ok. 129,19 kg; miesięcznie - ok. 3 875,84 kg; rocznie - ok. 46 510,05 kg; Wyżej wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy !!!3. Wymagania dotyczące usługi: a) Usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań,jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 469) Proces prania winien być zgodny z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, b) Wykonawca odbiera i dostarcza pranie na własny koszt. Transport ww. asortymentu odbywać się będzie środkami transportu będącymi w posiadaniu Wykonawcy i spełniającymi wymagania sanitarno–epidemiologiczne. Transport winien posiadać opinie sanitarne wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzajcie spełnianie warunków sanitarnych i dopuszczających pojazd do transportu w/w asortymentu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019r. W sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595) – środki transportu brudnej i czystej bielizny powinny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzielną komorę załadunkową, aby bielizna czysta nie miała jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. c) Wykonawca brudną bieliznę podda dezynfekcji, środki używane do dezynfekcji i prania mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne) oraz posiadać opinię PZH, d) Bieliznę znacznie zanieczyszczoną krwią należy poddać wstępnej dezynfekcji, e) Stosowane środki do prania asortymentu bielizny noworodkowo- dziecięcej powinny być zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie (referencjami np. Instytutu Matki i Dziecka), f) Wykluczamy wykorzystywanie w technologii prania podchlorynu sodu, g) Wykonawca dostarcza czystą bieliznę do Zamawiającego w opakowaniach, które winny chronić ją przed zabrudzeniem (opakowana bielizna jest zabezpieczona drugim opakowaniem ochronnym – wykonanym z materiału tzw. pokrowiec), h) Zamawiający zapewnia worki foliowe do brudnej bielizny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222318,04
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230224,75
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222318,04
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o. o. Oddział w Poznaniu - AMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140353224
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2a
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222318,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.