Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zielonka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4494c847-47e7-4eb9-bbba-44b611aa4318
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043381/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi weterynaryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych wobec zwierząt nowo odłowionych oraz przebywających w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. 1) Usługi weterynaryjne wobec zwierząt w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt będą polegały na przybyciu na wezwanie Zamawiającego do ww. miejsca celem dokonania zbiorowych szczepień, odrobaczenia oraz na okoliczność nagłych przypadków wymagających interwencji lekarza. Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego, które po 24-godzinnym pobycie w lecznicy obejmującym: badanie kliniczne, udzielenie doraźnej pomocy, odrobaczenie, odpchlenie, usunięcie kleszczy, sprawdzenie czy zwierzę jest zaczipowane (jeżeli nie – należy zaczipować) oraz po założeniu książki kontroli weterynaryjnej, będą dostarczane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. W przypadku kotów, po uzgodnieniu z Zamawiającym należy wykonać test na obecność FIV/FELV.W uzasadnionych przypadkach (t.j. stan zdrowia zwierzęcia ciężki i bardzo ciężki, stan agonalny, zwierzę agresywne stwarzające zagrożenie dla ludzi, zwierzę nieuleczalnie chore) należy wykonać zabieg eutanazji po uzgodnieniu z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Zielonce - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych. Wykonywanie innych, koniecznych zabiegów leczniczych, poza wymienionymi w tabeli będzie następować wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Zielonka. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ. 4 Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 92724,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych polegających na zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka, z udziałem zwierząt bezdomnych, w tym wolno żyjących wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń (oraz ich realizacji) od Zamawiającego lub przedstawiciela Policji w Zielonce oraz świadczenie usług weterynaryjnych przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze całodobowym, również w dni świąteczne. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka z udziałem zwierząt bezdomnych, w tym wolno żyjących takich jak: koty, ptaki i drobne ssaki np. jeże, zające, wiewiórki, kuny itp.) wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej, będzie polegało na przybyciu na wezwanie Zamawiającego na miejsce zdarzenia, transporcie zwierzęcia do lecznicy i udzielenie mu niezbędnej pomocy lekarskiej oraz w przypadku psów, po zakończeniu pobytu przetransportowanie do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. Transport odbywał się będzie pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpienia.Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego w dni świąteczne oraz poza godzinami pracy Lecznicy Weterynaryjnej, z którą Miasto Zielonka będzie miało podpisaną umowę na opiekę nad zwierzętami nowo odłowionymi oraz nad punktem przy ul. Krzywej 18, które następnie będą przetransportowane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce, w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Do lecznicy Wykonawcy będą też dostarczane koty wolno żyjące, będące pod opieką tzw. społecznych karmicielek, które będą wymagały udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej.
2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji
i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 81923,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnychUsługi weterynaryjne wobec zwierząt posiadających właściciela oraz bezdomnych, a także zwierząt wolno żyjących – kotów z terenu Miasta Zielonka, polegające na sterylizacji, kastracji oraz elektronicznym znakowaniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zabiegów operacyjnych polegających na: a) sterylizacji, kastracji i znakowaniu kotów domowych, posiadających właściciela oraz kotów wolno żyjących, b) sterylizacji, kastracji i znakowania psów bezdomnych oraz domowych, posiadających właściciela, c) elektronicznym znakowaniu (czipowaniu) kotów i psów domowych, posiadających właściciela oraz zwierząt bezdomnych, d) usypianiu ślepych miotów. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 77503,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250064444
7.3.3) Ulica: Chrobrego 2
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. W wyznaczonym terminie składania ofert do dnia 18 grudnia 2024 roku, dla części drugiej została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA MONIKA NOCUŃ-ROKICKA, ul. Marecka 28A, 05-220 Zielonka. Mając na uwadze fakt, że oferta złożone w wyżej wskazanej części została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, to uznać należy, że postępowanie podlega unieważnieniu, w związku z wypełnieniem się przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. W wyznaczonym terminie składania ofert do dnia 18 grudnia 2024 roku, dla części trzeciej została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA MONIKA NOCUŃ-ROKICKA, ul. Marecka 28A, 05-220 Zielonka. Mając na uwadze fakt, że oferta złożone w wyżej wskazanej części została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, to uznać należy, że postępowanie podlega unieważnieniu, w związku z wypełnieniem się przesłanki, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Ciechanów
- Sukcesywne świadczenie usług specjalistycznych z dziedziny ultrasonografii weterynaryjnej dla pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów i koni służbowych/psów i koni służbowych wycofanych ze służby pozostających na stanie jednostek teren. garnizonu śl. Policji
- Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2025 roku
- Utrzymanie w schronisku w 2025 roku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka
- Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2025 roku
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.