Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009719/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024061 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE w ramach PT POIiŚ i CEF z podziałem na 10 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48856645837
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koniszczuk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE w ramach PT POIiŚ i CEF z podziałem na 10 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a82fa2c5-75b0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PT POIiŚ i CEF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009719/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.BI.D-3.2413.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 538205,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.1) Zadanie nr 1 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-4”,4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.2) Zadanie nr 2 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-1”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.3) Zadanie nr 3 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-5”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.4) Zadanie nr 4 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-8”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.5) Zadanie nr 5 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-7”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.6) Zadanie nr 6 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-6”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.7) Zadanie nr 7 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-9”4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.8) Zadanie nr 8 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-2”,4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.9) Zadanie nr 9 – „Wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF”,4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 81457,15 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.10) Zadanie nr 10 – „Wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF”,4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
4.5.5.) Wartość części: 81457,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744
7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-308
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.