eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokObsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE w ramach PT POIiŚ i CEF z podziałem na 10 zadań



Ogłoszenie z dnia 2021-03-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024061 z dnia 2021-03-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE w ramach PT POIiŚ i CEF z podziałem na 10 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48856645837

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koniszczuk@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE w ramach PT POIiŚ i CEF z podziałem na 10 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a82fa2c5-75b0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PT POIiŚ i CEF

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009719/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.BI.D-3.2413.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 538205,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.1) Zadanie nr 1 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-4”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.2) Zadanie nr 2 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-1”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.3) Zadanie nr 3 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-5”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.4) Zadanie nr 4 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-8”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.5) Zadanie nr 5 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-7”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.6) Zadanie nr 6 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-6”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.7) Zadanie nr 7 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-9”

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.8) Zadanie nr 8 – „Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu KP-2”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,76 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.9) Zadanie nr 9 – „Wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 81457,15 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa biurowo-administracyjna GDDKiA Oddziału w Białymstoku przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – wsparcie Zespołu Kierownika Projektu oraz wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF” z podziałem na 10 zadań.10) Zadanie nr 10 – „Wykonywanie badań i działań związanych z badaniami – wsparcie w pracy Wydziału Technologii-Laboratorium Drogowe Oddziału GDDKiA w Białymstoku w zakresie obsługi laboratoryjnej w ramach PT POIiŚ i CEF”,

4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79621000-3 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego

4.5.5.) Wartość części: 81457,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65202,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65202,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Manbroker sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221736744

7.3.3) Ulica: ul. Macierzy Szkolnej 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-308

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65202,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.

2021-03-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.