eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług kurierskich na rzecz OKE w Krakowie w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kurierskich na rzecz OKE w Krakowie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 6832-101

1.5.8.) Numer faksu: 12 6832-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// oke-krakow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka budżetowa działająca na podstawie statutu nadanego Zarządzeniem nr 459 Dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej, utworzona na podstawie ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kurierskich na rzecz OKE w Krakowie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7f4b9c-5dbb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług kurierskich na rzecz OKE w Krakowie w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317616/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.260.03.2021-usługi kurierskie 2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 473070,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich na obszarze kraju ze szczególnym uwzględnieniem województw lubelskiego, małopolskiego i podkarpackiego, których obszar obejmuje swoją działalnością Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, polegających na odbiorze i dostawach przesyłek od i do Zamawiającego w roku 2022.

Usługi kurierskie realizowane będą sukcesywnie, po otrzymaniu od Zamawiającego telefonicznego zlecenia wykonania usługi, w tym również zlecenia za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną.

W imieniu Zamawiającego zlecenia doręczenia przesyłek składać mogą również osoby
z personelu szkół położonych na terenie wymienionych wyżej województw, w których odbywają się egzaminy.

Przesyłki to koperty i paczki zawierające dokumenty i materiały związane ze statutową działalnością Zamawiającego w tym między innymi poufne arkusze i prace egzaminacyjne podlegające ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem. Przesyłki te w trakcie przewozu
i przekazywania powinny być traktowane z należytą starannością i zabezpieczone przed nieuprawnionym ujawnieniem zawartości.
Liczba przesyłek do odbioru i przekazania szacowana jest łącznie na ok. 14210 sztuk,
podzielonych na kategorie określone przez miejsce i czas doręczania, jak w zmodyfikowanym załączniku nr 2 do SWZ, w 7 zróżnicowanych przedziałach wagowych, dodatkowo opisanych formatem przesyłek określającym ich maksymalne wymiary oznaczonych jak niżej:
• S do 1 kg
• S ponad 1 kg do 5 kg
• M ponad 5 kg do 10 kg
• L ponad 10 kg do 20 kg
• XL do 20 kg
• 2XL do 30 kg
• 2XL ponad 30 kg do 50 kg

Gdzie oznaczenie:
S – przypisane jest przesyłkom o maksymalnych wymiarach (Wys. x Szer. x Dłg) :
9 x 40 x 65 i maksymalnej masie 20 kg – w tym opak. firmowe do 1 kg,
M - przypisane jest przesyłkom o maksymalnych wymiarach (Wys. x Szer. x Dłg) :
20 x45 x 65 i maksymalnej masie 20 kg,
L - przypisane jest przesyłkom o maksymalnych wymiarach (Wys. x Szer. x Dłg) :
42 x 40 x 65 i maksymalnej masie 20 kg,
XL - przypisane jest przesyłkom o maksymalnych wymiarach (Wys. x Szer. x Dłg) :
60 x 60 x 70 i maksymalnej masie 20 kg,
2XL - przypisane jest przesyłkom o sumie wymiarów: Wys.+Szer.+Dłg. nie
przekraczających 250 cm przy zachowaniu maksymalnej długości przesyłki do 120
cm i maksymalnej masie 30 kg z opcją rozszerzenia do 50 kg.

(Aktualny Formularz cenowy po modyfikacji oznaczeń przesyłek S, M, L, XL i 2 XL do złożenia z ofertą jest zapisany w pliku o nazwie: zał.nr 2 do SWZ_FC_ kurier2022_MOD.xls.)

Przesyłki odbierane i doręczane będą pomiędzy siedzibą Zamawiającego i zorganizowanymi przez niego Punktami Odbioru Prac – POP (w liczbie do ok. 67), Ośrodkami Koordynacji Oceniania – OKO (w liczbie ponad 200 OKO) i innymi placówkami na wskazanym obszarze,
w ramach planowanych 8 akcji związanych z przeprowadzanymi egzaminami, przez 12- miesięczny okres obowiązywania umowy.

Kurier Wykonawcy odbiera przesyłki z określonego miejsca odbioru wskazanego przez osobę zlecającą usługę w imieniu Zamawiającego i dostarcza je na adres doręczenia pozostawiając
w miejscu doręczenia, które każdorazowo będzie wskazane przez osobę odbierającą.
W niektórych sytuacjach wymagać to będzie wniesienia przesyłek po schodach (orientacyjnie może to dotyczyć liczby 4-5 placówek, w których zlokalizowano Ośrodki Koordynacji Oceniania – OKO).
Zamawiający sygnalizując opisane wyżej sytuacje, które mogą występować sporadycznie przy realizacji zamówienia, nie ma możliwości bardziej precyzyjnego określenia ich zakresu.

W oszacowanej liczbie przesyłek, uwzględniono również przesyłki dotyczące działalności bieżącej prowadzonej w tym okresie przez Zamawiającego. Ponadto przewidziano możliwość korzystania z usług komplementarnych świadczonych przez Wykonawcę o wartości do 0,5 % wartości netto wynikającej z liczby przesyłek nadawanych. Usługi te dotyczyć mogą
w szczególności odbioru albo doręczenia przesyłki w sobotę, doręczenia przesyłki do rąk własnych, czy traktowania przesyłki jako przesyłki chronionej, ze sprawdzoną zawartością itp., zgodnie z wyborem Zamawiającego zaznaczonym na specyfikacji listu przewozowego.
Świadczenie usług w ramach planowanych poszczególnych akcji obejmuje odbiór przesyłek w ilości od 100 do ponad 1000 szt. z obszaru 3 województw w ciągu ok. 4 godzin,
z koniecznością ich doręczenia do adresata w dniu następnym.
Przesyłki nadane do godziny 17:00 w miastach wojewódzkich, a w pozostałych miejscowościach do godziny 16:00 (Zamawiający dopuszcza, w trakcie realizacji zamówienia możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innego przedziału czasowego nadawania przesyłek), winny być doręczane następnego dnia w godzinach urzędowania instytucji, z wyjątkiem przesyłek, które będą dostarczone do godz. 8:00 oraz opisanych, jako PORANEK, które będą doręczane do godz. 9:00 i przesyłek POŁUDNIE doręczanych do godz. 12:00, następnego dnia po dniu nadania.
Może zaistnieć konieczność odbioru i dostawy części przesyłek do godz. 20:00, szczególnie
w okresie przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w części językowej oraz egzaminów maturalnych.
Dla każdej przesyłki w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarcza niewypełnione lub wstępnie wypełnione wg dyspozycji Zamawiającego, nalepki adresowe – listy przewozowe
z odpowiednią dla kontroli i rozliczeń ilością kopii. Każdy list przewozowy powinien posiadać unikatowy numer umożliwiający śledzenie przesyłek i ich identyfikację.
W przypadku uzyskania przez Zamawiającego informacji o występowaniu zakłóceń
w realizacji zamówienia, Wykonawca - na żądanie Zamawiającego powinien niezwłocznie udzielić odpowiedzi na jakim etapie doręczania znajduje się przesyłka i podjąć stosowne do sytuacji działania naprawcze.
Kurier Wykonawcy po wypełnieniu nalepki adresowej – dowodu nadania przesyłki, potwierdza jej odbiór, pozostawiając kopię nalepki Zamawiającemu.
Uwaga: Przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi będą odbierane ze szkół w dniach
i godzinach określonych przez Zamawiającego przy zleceniu odbioru przesyłek – tj. przy zamawianiu kuriera. Dla przesyłek odbieranych ze szkół Zamawiającym staje się członek personelu szkoły zlecający odbiór przesyłki.
W przypadku materiałów egzaminacyjnych ustalony wcześniej termin do odbioru
i doręczenia przesyłek musi być dotrzymywany ze względu na procedury obowiązujące
w systemie egzaminacyjnym.
W incydentalnych przypadkach (z powodów obiektywnych np. zdarzeń losowych), gdy kurier Wykonawcy nie ma możliwości odbioru przesyłki w terminie ustalonym przy zamawianiu usługi, Wykonawca ma obowiązek powiadomienia o zaistniałej sytuacji pracownika OKE
w Krakowie pełniącego dyżur przy jednym z telefonów wewnętrznych o numerach 12-68-32-… 155, …156, …157, …158, …160, …161, który podejmie decyzję o dalszym trybie postępowania w celu skutecznego odbioru przesyłki w danej szkole.

W przypadkach odbioru i doręczania przesyłek zawierających poufne materiały egzaminacyjne pracownicy Wykonawcy zobowiązani są zachowania tajemnicy korespondencji i ochrony zawartości przesyłek przed nieuprawnionym ujawnieniem.
Dla umożliwienia identyfikacji pracowników Wykonawcy wymagane jest posiadanie przez kurierów widocznych identyfikatorów firmowych ze zdjęciem oraz legitymacji służbowych.

Przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi należy przekazywać osobom posiadającym upoważnienie do ich odbioru.
Przesyłki powinny być doręczane w stanie nienaruszonym a uszkodzone w czasie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. W tych przypadkach Wykonawca dostarczy protokół opisujący uszkodzenie.
Faktury za sukcesywnie wykonane usługi – które na życzenie Zamawiającego wystawiane mogą być odrębnie dla różnych akcji, obejmować będą okresy miesięczne na podstawie sporządzanego przez Wykonawcę i dostarczanego równolegle z fakturą dokumentu w postaci pliku przesyłanego Zamawiającemu pocztą elektroniczną).
2. Zamawiający na podstawie art. 95. 1. ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie dotyczącym realizacji zamówienia w tym
w szczególności:
a - nadzoru nad kurierami i dystrybucji przesyłek,
b - bezpośredniego odbioru i doręczania przesyłek przez kurierów,
c - sortowania i magazynowania przesyłek,
d - rozliczania świadczonych usług,
w liczbie osób określonej przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

Zatrudnienie wskazanej w ofercie liczby osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający ocenia, że wystarczającym do realizacji zamówienia jest zatrudnienie minimum po 10 osób na obszarze każdego z 3 województw – wymaganie dotyczy więc łącznie 30 osób wykonujących wskazane wyżej czynności w okresie określonym w umowie.

2.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 jw. czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574891,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574891,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574891,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574891,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.