Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00524467/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d2d53b-8f74-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.125.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400262,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych: /1.Amoksycylina 1,0 g x 20 tabl./ tabl. powl.op.10
/2. Amoksycylina+ Kw.Klawulanowy 625 mg (500mg+125mg) x 21tabl. op. 20 /3. Amoksycylina+ Kw.Klawulanowy 1000 mg (875mg+125mg) x 21tabl. op. 300 /4. Amoksycylina+Kw.Klawulanowy 1,2 g (1,0 g+0,2 g) x 1 fiol. op. 2000 /5. Amoksycylina+Kw.Klawulanowy 2,2 g (2,0 g+0,2 g) x 1 fiol. op. 200 /6.Ampicylina 1,0 g x 1 fiol. op. 400 /7. Ampicylina+ Sulbactam(1,0g+0,5g) x 1 fiol. op. 100 /8. Ampicylina+ Sulbactam(2,0g+1,0g) x 1 fiol. op. 10 /9. Azytromycyna 250 mg x 6 tabl. op. 50 /10. Azytromycyna 500 mg x 6 tabl. op. 100 /11. Benzylpenicillin 1 mln j.m. x 1 fiol. op. 10 /12. Benzylpenicillin 3 mln j.m. x 1 fiol. op. 70 /13.Benzylpenicillin 5 mln j.m. x 1 fiol. op. 10 /14. Ceftriakson 1000 mg x 1 fiol. op. 4000 /15. Cefuroksym 250 mg x 10 tabl. powl. op. 10 /16. Cefuroksym 500 mg x 10 tabl. powl. op. 50 /17. Cefuroksym 750 mg x 1 fiol.op.2000 /18. Cefuroksym 1500 mg x1 fiol. op. 500 /19. Cloxacillin 1,0 g x 1 fiol. op. 400 /20. Cloxacillin 500 mg x 16 tabl. powl. op. 15 /21. Colistyna 1 mln j.m. x 20 fiol. op. 850 /22. Dobutamina 250 mg x 1 fiol. op. 500 /23.Doxycyklina 100 mg x 10 kaps. op. 30 /24. Doxycyklina 100 mg/ 5ml x 10 amp. op. 5 /25. Insulina ludzka krótkodziałająca 300j.m./ 3 ml x 5 wkładów op. 2 /26. Insulina ludzka długodziałająca 300j.m./ 3 ml x 5 wkładów op. 2 /27. Insulina ludzka o pośrednim czasie działnia (MIX-3) 300j.m./ 3 ml x 5 wkładów op. 2 /28.Izoniazyd+Rifampicyna(150mg+100mg) x100 kaps. op. 4 /29. Izoniazyd+Rifampicyna(300mg+150mg) x100 kaps. op. 8 /30. Klarytromycyna 500 mg x 1 fiol. op. 150 /31. Klarytromycyna 500 mg x 14 tabl. powl. op.160 /32.Neomycyna 250 mg x 16 tabl. op. 12 /33. Rifampicyna 300 mg x 100 kaps. op. 8 /34. Rifampicyna 150 mg x 100 kaps. op. 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33615100-5 - Insulina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426058,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482366,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426058,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-262-58-87
7.3.3) Ulica: ul. Wolska 14, Wolskie
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426058,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.