eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów"ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Gminy Zambrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380599005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 737271031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@ugzambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psgz.dlaprzedszkoli.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma zakupowa.pl/pn/zambrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b234e39-79c6-41b1-b9f4-840246ab2562

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083322/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSGZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części I dotyczy zakupu i dostawy mięsa i produktów mięsnych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
- mięso, wędliny powinny być niemrożone, świeże z ważną datą ważności do spożycia, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach
- mięso surowe nie może być przewożone z wędlinami
- dostarczanie towaru własnym transportem spełniającym wymagania sanitarne i higieniczne
- w przypadku dostarczenia wadliwego towaru reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, wykonawca zobowiąże się wymienić towar na wolny od wad
-zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia przynajmniej na dzień przed jego realizacją (dotyczy to surowców do natychmiastowego spożycia)


Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części I:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Kiełbasa krakowska sucha z szynki min. 95% mięsa kg 5
2 Szynka zapiekana na maśle kg 5
3 Kiełbasa szynkowa min. 95% mięsa kg 5
4 Kiełbasa z cielęciną kg 5
5 Kiełbaski smakusie lub równoważne kg 30
6 Łopatka b/k kg 100
7 Parówki z szynki min. 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g, bez konserwantów kg 50
8 Polędwica sopocka 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 10
9 Schab wieprzowy b/k kg 100
10 Szynka biebrzówka 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 10
11 Szynka gotowana 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
12 Szynka krucha 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 10
13 Szynka sołtysówka 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
14 Szynka świeża wieprzowa kg 100
15 Szynka świeża wieprzowa kulka kg 40
16 Szynka z beczki 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
17 Kiełbasa żywiecka min 95% mięsa kg 5
18 Polędwica miodowa 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
19 Schab jak z prodiża 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
20 Polędwica wiejska 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
21 Szynka wędzona 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 5
22 Szynka na krajalnicę 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 8
23 Mielonka królewiecka 95% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g kg 5
24 Wołowina zrazowa b/k kg 50
25 Kiełbasa biała kg 5
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części II dotyczy zakupu i dostawy nabiału. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części II :
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Ser żółty pełnotłusty kg 4
2 Jogurt grecki gęsty 400ml (skład: mleko, kultury bakterii) szt 30
3 Jogurt owocowy 150g mix – zaw. cukru<15g w 100g szt 180
4 Ser żółty pełnotłusty w plastrach 150g szt 20
5 Jogurt Bio naturalny Piątnica 140g lub równoważny szt 100
6 Jogurt Bio owocowy Bakoma 140g lub równoważny szt 150
7 Jogurt naturalny 350g szt 100
8 Jogurt Piątuś 125g lub równoważny szt 400
9 Masło ekstra min. 82% 200g szt 500
10 Serek homogenizowany waniliowy 150g szt 150
11 Serek Mascarpone 250g szt 10
12 Masło b/laktozy 200g szt 6
13 Mlemix Zambrowski, masło min. 68% tłuszczu 200g lub równoważny szt 100
14 Maślanka naturalna 1l szt 80
15 Mleko b/laktozy 1l szt 10
16 Mleko kozie 0,5l szt 25
17 Mleko owsiane 1l szt 5
18 Mleko UHT 3,2% 1l szt 2000
19 Mleko waniliowe kartonik 200ml szt 400
20 Ser żółty salami (100% tłuszczów zwierzęcych na bazie mleka) kg 10
21 Serek Bakuś 90g lub równoważny szt 300
22 Serek homogenizowany Rolmlecz 150g lub równoważny szt 200
23 Serek homogenizowany Piątnica 150g lub równoważny szt 200
24 Serek Łaciaty naturalny 200g lub równoważny szt 30
25 Serek homogenizowany Pyszny 140g lub równoważny szt 300
26 Śmietana UHT 30% 0,5l szt 200
27 Śmietana kwaśna 18% 0,4l szt 40
28 Ser twarogowy półtłusty 250g szt 30
29 Ser twarogowy sernikowy 1kg szt 70
30 Maślanka owocowa 1l l 40
31 Mozzarella kuleczki 125g szt 10
32 Ser twarogowy plastry naturalny 150g szt 40
33 Mleko migdałowe 1l l 5
34 Serek Twój Smak naturalny 200g lub równoważny szt 30
35 Serek homogenizowany Bakoma 135g lub równoważny szt 200
36 Jogurt wegański na bazie mleka kokosowego 160g szt 10
37 Ser feta 250g szt 10
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 38000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części III dotyczy zakupu i dostawy drobiu. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
- mięso, wędliny powinny być niemrożone, świeże z ważną datą ważności do spożycia, dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach
- mięso surowe nie może być przewożone z wędlinami
- dostarczanie towaru własnym transportem spełniającym wymagania sanitarne i higieniczne
- w przypadku dostarczenia wadliwego towaru reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, wykonawca zobowiąże się wymienić towar na wolny od wad
-zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia przynajmniej na dzień przed jego realizacją (dotyczy to surowców do natychmiastowego spożycia)



Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części III:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Filet z indyka świeży bez kości i bez skóry kg 80
2 Filet z indyka maślany kg 5
3 Filet z kurczaka maślany kg 5
4 Filet wędzony z piersi indyka kg 5
5 Filet z kurczaka świeży bez kości i bez skóry kg 150
6 Kiełbasa sucha drobiowa (min 70% mięsa, max 10g tłuszczu na 100g) kg 7
7 Kurczak gotowany kg 7
8 Pasztet z całego kurczaka (min 80% mięsa, bez konserwantów, z obniżoną ilością soli i tłuszczu, bez MOM) kg 5
9 Osełka z indyka kg 5
10 Pieczona pierś z indyka kg 5
11 Podudzie z kurcząt kg 70
12 Polędwica z piersi indyka kg 7
13 Porcje rosołowe z kurczaka kg 50
14 Skrzydło z indyka kg 50
15 Skrzydło z kurczaka kg 10
16 Szynka delikatna z piersi indyka kg 7
17 Udziec z indyka kg 70
18 Korpus z kurczaka kg 50
19 Kurczak tuszka kg 20
20 Ćwiartka z kurczaka kg 15
21 Korpus z indyka kg 200
22 Szyja z indyka kg 20
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części IV dotyczy zakupu i dostawy przypraw i suchych produktów spożywczych żywienia zbiorowego. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części IV:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Ananas w puszce w syropie 580g obniżona zawartość cukru szt 30
2 Baton owocowo-orzechowy 25g bez cukru szt 200
3 Baton zbożowy kakaowy bez cukru 25g szt 200
4 Bazylia suszona 10g szt 30
5 Biszkopty 500g szt 80
6 Biszkopty 120g szt 200
7 Biszkopty mini 150g szt 100
8 Brzoskwinia połówki w syropie 820g obniżona zawartość cukru szt 40
9 Budyń bez cukru 40g szt 100
10 Chrupki kukurydziane Kręcone 25g szt 400
11 Chrupki kukurydziane 50g szt 50
12 Ciastka Belvita 50g lub równoważny szt 250
13 Ciasteczka Sante Fit 50g lub równoważny szt 250
14 Cieciorka w puszce 400g szt 40
15 Cukier 1kg szt 130
16 Cukier puder 500g szt 30
17 Cukier waniliowy 32g szt 40
18 Curry 20g szt 20
19 Czosnek granulowany 20g szt 100
20 Daktyle suszone bez pestek 1kg szt 5
21 Drożdże świeże 100g szt 15
22 Drożdże instant 8g szt 20
23 Dżem niskosłodzony 280g szt 150
24 Fasola puszka 400g szt 70
25 Fasola czerwona puszka 400g szt 60
26 Galaretka owocowa różne smaki 71g szt 130
27 Groch połówki 500g szt 20
28 Groszek konserwowy 400g szt 70
29 Herbata lipowa 20 torebek 100% szt 20
30 Herbata Lipton lub równoważny 100 torebek szt 8
31 Herbata miętowa 20 torebek 100% szt 20
32 Herbata rumiankowa 20 torebek 100% szt 20
33 Herbata owocowa 20 torebek 100% szt 40
34 Herbatniki Bebe lub równoważny 16g szt 200
35 Herbatniki 50g szt 500
36 Imbir 15g szt 15
37 Kakao 150g szt 15
38 Kasza bulgur 1kg szt 20
39 Kasza gryczana 1kg szt 20
40 Kasza jaglana 1kg szt 10
41 Kasza jęczmienna 1kg kg 30
42 Kasza kukurydziana 1kg szt 10
43 Kasza kuskus perłowa 1kg szt 20
44 Kasza manna 1kg szt 10
45 Kasza pęczak 1kg szt 20
46 Kawa Inka 150g lub równoważny szt 15
47 Keczup łagodny 480g (do przyg. 100g produktu zuż. min. 120g pomidorów) szt 40
48 Kisiel 40g szt 20
49 Koncentrat pomidorowy 0,9l 30% szt 40
50 Kukurydza konserwowa 425g szt 40
51 Kurkuma 15g szt 15
52 Liść laurowy 6g szt 30
53 Lubczyk 10g szt 50
54 Majeranek 20g szt 30
55 Majonez bez konserwantów 900g szt 40
56 Makaron bezglutenowy świderki 250g szt 5
57 Makaron świderki pełne ziarno 400g szt 30
58 Makaron muszelki 400g szt 20
59 Makaron nitki 400g szt 40
60 Makaron w kształcie ryżu 250g szt 20
61 Makaron spaghetti 400g szt 50
62 Makaron spaghetti pełne ziarno 400g szt 30
63 Makaron świderki 400g szt 50
64 Makaron zacierka 250g szt 30
65 Masło orzechowe 500g 100% szt 6
66 Mąka kukurydziana 1kg szt 20
67 Mąka owsiana 1kg szt 5
68 Mąka ryżowa 1kg szt 5
69 Mąka pszenna typu 550 1kg szt 50
70 Mąka tortowa typu 450 1kg szt 150
71 Mąka ziemniaczana 1kg szt 15
72 Migdały płatki 75g szt 10
73 Miód pszczeli naturalny 1000ml szt 40
74 Misie Lubisie 30g lub równoważny szt 200
75 Mus owocowy 120g 100% szt 400
76 Musztarda łagodna 200g szt 10
77 Ocet jabłkowy naturalny 500ml szt 10
78 Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia roślinny o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonasyconych poniżej 40% - 1l szt 90
79 Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia 1l l 15
80 Oregano 10g szt 15
81 Otręby owsiane 200g szt 15
82 Paluszki Lajkonik Junior 60g lub równoważny szt 300
83 Papryka słodka mielona 20g szt 40
84 Pieprz cytrynowy mielony 20g szt 20
85 Pieprz czarny mielony 20g szt 40
86 Pieprz ziołowy 30g szt 60
87 Płatki czekoladowe 500g szt 30
88 Płatki jaglane 400g szt 15
89 Płatki kukurydziane bez glutenu 1kg szt 30
90 Płatki orkiszowe 200g szt 15
91 Płatki owsiane 500g szt 20
92 Płatki ryżowe 500g szt 15
93 Płatki żytnie 400g szt 15
94 Pomidor krojony bez skóry 200g w puszce szt 30
95 Pomidory suszone w oleju 900g szt 7
96 Proszek do pieczenia 30g szt 20
97 Przecier pomidorowy Passata 720ml szt 40
98 Rodzynki 100g szt 40
99 Ryż 1kg szt 40
100 Sezam 150g szt 10
101 Sezamki klasyczne 27g szt 400
102 Słonecznik łuskany 100g szt 200
103 Smoothie owocowe 250ml 100% szt 140
104 Soczek wieloowocowy 100% kartonik 200ml (o zaw. Cukru poniżej 10g w 100ml) szt 800
105 Soczewica czerwona 400g szt 20
106 Sok tłoczony 5l 100% szt 70
107 Sok Kubuś GO 300ml lub równoważny szt 500
108 Sok Kubuś Immuno 200ml lub równoważny szt 120
109 Sól niskosodowa 350g szt 20
110 Sól morska naturalna 1kg szt 40
111 Szczaw konserwowy 830g szt 20
112 Tuńczyk w sosie własnym – duże kawałki- puszka 185g szt 40
113 Tymianek 10g szt 10
114 Wafel Knoppers 25g lub równoważny szt 120
115 Wafle Andruty 20g lub równoważny szt 200
116 Wafle ryżowe naturalne bez dodatku cukru, soli, tłuszczów op. 120g szt 10
117 Wafle ryżowe naturalne 15g szt 300
118 Mini wafle kukurydziane z polewą 35g szt 200
119 Wafle ryżowe z polewą 24g szt 300
120 Woda niskozmineralizowana niegazowana 0,7l szt 130
121 Woda Primavera 5l lub równoważny szt 100
122 Woda Żywiec 5l lub równoważny szt 50
123 Ziele angielskie 15g szt 20
124 Żurawina suszona cała 100g szt 15
125 Żurek śląski żytni na zakwasie bez konserwantów 0,5l szt 10
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części V dotyczy zakupu i dostawy świeżego pieczywa i wyrobów piekarniczych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.



Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części V:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Bułeczka 30g szt 6500
2 Bułka grahamka 70g szt 700
3 Bułka owsiana 50g szt 300
4 Bułka dyniowo-słonecznikowa 60g szt 100
5 Bułka mamma mia 70g szt 100
6 Bułka maślana 50g szt 200
7 Bułka słodka 70g szt 400
8 Chałka 200g szt 80
9 Chleb z niską zawartością glutenu 400g szt 10
10 Chleb babuni 600g szt 100
11 Chleb rodzynkowy 400g szt 15
12 Chleb razowy 500g szt 30
13 Chleb razowy ze słonecznikiem 350g szt 30
14 Chleb wiejski 900g szt 70
15 Chleb domowy 900g szt 40
16 Chleb graham z ziarnami 500g szt 20
17 Chleb z dynią 400g szt 30
18 Chleb tygrysi 500g szt 40
19 Chleb zwykły krojony 500g szt 100
20 Chleb żytni na maślance 400g szt 20
21 Baton pszenny 250g szt 40
22 Pączek 70g szt 500
23 Rogal maślany 70g szt 300
24 Drożdżówka 300g szt 50
25 Bułka kajzerka 50g szt 400
26 Chleb żytni razowy 400g szt 10
27 Ciastka z ziarnami kg 15
28 Ciastka domowe kg 15
29 Bułka tarta 400g szt 50
30 Chleb tostowy wieloziarnisty 500g szt 40
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VI dotyczy zakupu i dostawy świeżych owoców i warzyw oraz jaj. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
Cechy wspólne dla asortymentu - wygląd charakterystyczny, naturalny dla każdego rodzaju produktu, bez naleciałości pleśniowych, świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności, odpowiednio zapakowane, transport do Zamawiającego musi zapewniać pełnowartościowość produktów.
Zamawiający odmówi przyjęcia warzyw i owoców porażonych mokrą bądź suchą zgnilizną, zapleśniałych, zgnitych, zaparzonych, zwiędniętych, zafermentowanych, porażonych chorobami, z obcym zapachem, uszkodzonych mechanicznie (w tym uszkodzenia powstałe w czasie transport od Wykonawcy do Zamawiającego zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania produktów w nieodpowiednich warunkach), uszkodzonych przez szkodniki, z obecnością szkodników lub ich pozostałości, łykowatych, miękkich, ze sparciałymi korzeniami

Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części VI:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Ananas wielkość klasa 10-12 szt 30
2 Arbuz (VI-IX) kg 50
3 Awokado szt 20
4 Banany kg 400
5 Borówka amerykańska (VI) kg 20
6 Botwinka 500g pęczek szt 20
7 Brokuł szt 30
8 Brzoskwinia kg 80
9 Burak czerwony kg 80
10 Cebula kg 150
11 Cebula cukrowa kg 50
12 Cukinia kg 20
13 Cykoria szt 15
14 Cytryna kg 15
15 Czereśnie (VI) kg 15
16 Czosnek szt 10
17 Dynia kg 30
18 Gruszka kg 300
19 Jabłka kg 400
20 Jajka świeże duże (63g-73g) szt 3000
21 Kalafior szt 20
22 Kalarepa szt 100
23 Kapusta biała kg 30
24 Kapusta czerwona kg 20
25 Kapusta kiszona kg 100
26 Kapusta młoda (V-VI) szt 30
27 Kapusta pekińska kg 50
28 Kiełki rzodkiewki 50g szt 15
29 Kiwi kg 100
30 Koper pęczek 20g szt 200
31 Mandarynki bezpestkowe kg 120
32 Marchew – jakość I kg 250
33 Melon kg 30
34 Mix sałat 150g szt 25
35 Morela kg 20
36 Nektarynka kg 70
37 Ogórek kiszony kg 50
38 Ogórek zielony kg 150
39 Ogórek zielony gruntowy od V kg 30
40 Papryka kg 100
41 Pieczarki kg 20
42 Pietruszka korzeń – jakość I kg 200
43 Pietruszka zielona natka 45g pęczek szt 140
44 Pomarańcza kg 200
45 Pomidor kg 150
46 Pomidor koktajlowy kg 30
47 Por szt 120
48 Roszponka 100g szt 20
49 Rukola 100g szt 30
50 Rzepa biała kg 40
51 Rzodkiewka 200g szt 200
52 Sałata masłowa szt 60
53 Sałata lodowa szt 50
54 Sałata rzymska szt 15
55 Seler korzeń kg 200
56 Szczypior 25g pęczek szt 100
57 Śliwka kg 80
58 Truskawki (V,VI) kg 70
59 Winogrono kg 50
60 Zestaw do kiszenia szt 10
61 Ziemniaki kg 2000
62 Ziemniak młody (V,VI) kg 300
3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe

4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VII dotyczy zakupu i dostawy mrożonych ryb, warzyw i owoców. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia.
- mrożonki mają być dostarczone do placówki nie rozmrożone
- dostarczanie towaru własnym transportem spełniającym wymagania sanitarne i higieniczne
- w przypadku dostarczenia wadliwego towaru reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie, wykonawca zobowiąże się wymienić towar na wolny od wad

Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy dla części VII:
Lp. Nazwa Towaru j.m. Szacowana ilość dostawy od1.01.2025r. do 30.06.2025r.
1 Brokuły mrożone 2,5kg kg 8
2 Czarna porzeczka 2,5kg kg 10
3 Fasola szparagowa zielona cięta 2,5kg kg 10
4 Frytki karbowane do pieczenia w piekarniku 750g szt 30
5 Jagody 2,5kg kg 8
6 Mango 2,5kg kg 5
7 Marchewka kostka 2,5kg kg 15
8 Marchewka mini 2,5kg kg 20
9 Mieszanka kompotowa 2,5kg kg 70
10 Paluszki rybne 100% filet z ryb białych (mintaj, morszczuk) bez ości kg 20
11 Filet z miruny gruby bez skóry 5% glazury kg 150
12 Szpinak rozdrobniony brykiet 2,5kg kg 6
13 Truskawki bez szypułek 2,5kg kg 30
14 Wiśnie bez pestek 2,5kg kg 15
15 Kostka z miruny kg 30
16 Mieszanka warzywna 7 składników 2,5kg kg 15
17 Kalafior różyczki 2,5kg kg 20
18 Groszek mrożony 2,5kg kg 8
19 Marchew z groszkiem 2,5kg kg 30
20 Brukselka 2,5kg kg 5
21 Filet z dorsza bez skóry 5% glazury kg 20
22 Dynia 2,5kg kg 30

3. Artykuły spożywcze jeżeli jest to wymagane muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
4. Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do budynku Przedszkola Samorządowego Gminy Zambrów oraz wniesienie towaru do pomieszczenia magazynowego w budynku placówki. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
5. W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis „lub równoważny", gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem „lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, niepogorszonych.
6. Oprócz składu liczą się walory smakowe produktów, dlatego nie jest możliwa dostawa produktu równoważnego bez uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
7. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
c) Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
d) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
8. Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
9. Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022r., poz.2132)
10. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2016, poz. 1154).
11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. W takim przypadku Zamawiający może zastosować kary umowne o których mowa w §5 Umowy, z rozwiązaniem umowy włącznie.
13. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym jak podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu tego faktu, jednak nie później jak w ciągu 24 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14949,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14949,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14949,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-23-59-947

7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14949,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22493,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23012,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22493,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Art. Spożywczych Krzysztof Pęski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 723-100-18-94

7.3.3) Ulica: Ul. Mazowiecka 53A

7.3.4) Miejscowość: Zambrów

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22493,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11068,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11068,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11068,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-23-59-947

7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-310

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11068,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27286,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29225,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27286,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spożywczo - Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-102-71-36

7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27286,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11393,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11393,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11393,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Kraska K. Karwowska-Dołęga Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-000-11-10

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Legionów 145A

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11393,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43685,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43685,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43685,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Art. Spożywczych Krzysztof Pęski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 723-100-18-94

7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 53A

7.3.4) Miejscowość: Zambrów

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43685,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8087,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9143,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8087,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spożywczo - Rolne Anna Siekierko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-102-71-36

7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 24

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8087,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.