eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń WielkiOdbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki



Ogłoszenie z dnia 2022-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dobrzenwielki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea2195e-5813-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002946/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.449.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2753104,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki w zakresie:
a) odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, to jest: papieru i tektury, w tym opakowań, gazet, czasopism itp., metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych oraz szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, odpadów ulegających biodegradacji, popiołu,
b) odpadów komunalnych zmieszanych, to jest pozostałych po selekcji;
2) wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do selektywnego gromadzenia odpadów;
3) odbioru i transportu do zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się w Chrościcach przy ul. Polnej w zakresie:
a) odpadów komunalnych ulegających biodegradacji,
b) opakowań zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczonych,
c) żarówek, świetlówek,
d) zużytych baterii i akumulatorów,
e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
f) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
g) odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
h) zużytych opon,
i) popiołu,
j) odpadów odzieży i tekstyliów,
k) papieru, tektury, opakowań wielomateriałowych,
l) opakowań z tworzyw sztucznych i szkła,
m) odpadowej papy i złomu,
n) przeterminowanych leków i chemikaliów,
o) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwach domowych (igły, strzykawki);
4) zorganizowania i przeprowadzenia raz w roku zbiórki odpadów wielkogabarytowych;
5) opróżniania pojemników na odpady znajdujących się w miejscach publicznych na terenie Gminy oraz uzupełniania Psi-Pakietów.
6) zagospodarowania odpadów, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2806690,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2806690,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2806690,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prowod Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530944564

7.3.3) Ulica: Rynek 4

7.3.4) Miejscowość: Kup

7.3.5) Kod pocztowy: 46-082

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2806690,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki. W tym trybie nie ma ofert . Informacje o ofertach w niniejszym postępowaniu dotyczą wykonawcy z którym były prowadzone negocjacje.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.