Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
- 2021/BZP 00002403/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00002403/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00003758/01 - Modyfikacja z dnia 2021-01-28
- 2021/BZP 00005444/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024240 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z terenów niezamieszkałych oraz selektywnie zbieranych pochodzących z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301702806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowiniecka
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8132 321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zukmosina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukmosina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.mosina.wokiss.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z terenów niezamieszkałych oraz selektywnie zbieranych pochodzących z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df1ad11-5c82-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 987401,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911898,8 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w szacunkowej ilości około 27 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 9450 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów szkła o kodzie 15 01 07 w szacunkowej ilości około 20 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów papieru i tektury o kodzie15 01 01 w szacunkowej ilości około 22,88 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 3432 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w szacunkowej ilości około 34,36 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 24739,2 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 w szacunkowej ilości około 68,5 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowo4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20550 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04 tj. odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 w szacunkowej ilości około 200 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., przyjętych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów frakcji zużyte opony o kodzie 16 01 03 w szacunkowej ilości około 10,08 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 9777,6 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów innych nieulegających biodegradacji o kodzie 20 02 03 w szacunkowej ilości około 65 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 22750 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów z czyszczenia placów i ulic o kodzie 20 03 03 w szacunkowej ilości około 10 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem tej części zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 w szacunkowej ilości około 1500 Mg w okresie obowiązywania umowy trwającym 1 rok, tj. od dnia podpisania umowy do 31.01.2022 r., zebranych w ramach prowadzenia odbioru u właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mosina oraz Miasta Puszczykowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 705000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12247,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5033,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5170,88
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5033,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5436,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26800,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26800,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26800,8
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28944,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26715
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26715
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26715
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28852,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124600
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106920,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7862,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7862,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7862,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8491,39
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35750
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35750
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35750
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38610,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena z najkorzystniejszej oferty, która nie uległa odrzuceniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu"
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2022-01-312021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MOSINY
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej basenów
- Usługi Odbioru i Transportu Odpadów z Zakładu Karnego w Pińczowie
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, zakaźnych i odczynników chemicznych przez okres 36 miesięcy
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.