Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299834/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e6ea39d-5415-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy art. spożyczych do Przedszkola nr 8 w Piasecznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299834/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 129/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
Część 1 - Dostawa artykułów spożywczych , nabiałowych i jaj
Przewidziana dzienna liczba osób objętych posiłkami całodziennymi 175 osób wydawanych 3 razy dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 61679,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
Część 2 - Dostawa art. z mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu
Przewidziana dzienna liczba osób objętych posiłkami całodziennymi 175 osób wydawanych 3 razy dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 36965,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
Część 3 - Dostawa świeżych owoców i warzyw i kiszonek.
Przewidziana dzienna liczba osób objętych posiłkami całodziennymi 175 osób wydawanych 3 razy dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 47840,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Przedszkola nr 8 w Piasecznie
Część 4 - Dostawa artykułów zdrowej żywności
Przewidziana dzienna liczba osób objętych posiłkami całodziennymi 175 osób wydawanych 3 razy dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 17308,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93783,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99575,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93783,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Dagr-Bis" Sp. j., Grzegorz Hajczuk, Dariusz Nowacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011319948
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 13
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93783,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy Sklep Spożywczy „METKA” Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bogusław Krawczyk, ul. Szkolna 13 D, 05-500 Piaseczno przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 45 000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 60 705,78 zł brutto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53650,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53650,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53650,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcin Seliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140528155
7.3.3) Ulica: Przybyszew, ul. Gościniec 56
7.3.4) Miejscowość: Promna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53650,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zagospodarowanie zielenią pasa drogowego ulicy Sienkiewicza w ramach zadania ",Zagospodarowanie zieleni przy inwestycjach drogowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2814W - ul. Starochylicka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sielską do skrzyżowania z ulicami Dworską i Długą"
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - lata 2025-2026".
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025_02_07 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o
- Sukcesywna dostawa żywności do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Mieście Lubawskim w 2025 roku na artykuły spożywcze różne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.