Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429356/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00440225/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm . z systemów alarm. w jedn. org. MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 15 części–post. 191/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakr. nadzoru, ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygn. alarm . z systemów alarm. w jedn. org. MZDW w Warszawie na terenie woj. maz. z podziałem na 15 części–post. 191/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd0677e-5b47-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338517/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług w zakresie nadzoru,ochrony obiektów i mienia,oraz monitorowania sygnałów alarmowych z systemów alarmowych w jednost organiz MZDW w Warszawie na terenie woj maz z podział na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 191/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1549581,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 1 siedziba Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki, ul Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Ostrołęka
Obiekt nr 2 siedziba Rejonu Drogowego Ostrołęka, ul. Mazowiecka 44, 07-407 Czerwin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Wołomin-Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 3 siedziba Rejonu Drogowego Wołomin, ul. Kobyłkowska 1, 05-200 Wołomin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 4 Siedziba Rejonu Drogowego Radom, ul. Wolanowska 61, 26-600 Radom
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Świadczenie usług z zakresu nadzoru obiektów i mienia Rejon Drogowy Otwock- Piaseczno
Obiekt nr 5 Siedziba Rejonu Drogowego Otwock, ul. Górna 18, 05-400 Otwock
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 273882,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6Świadczenie usług z zakresu ochrony fizycznej oraz usług monitorowania sygnałów alarmowych Centrali Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Obiekt nr 6 siedziba Centrali MZDW w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 120768,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Gostynin-Płock
Obiekt nr 7 siedziba Rejonu Drogowego i Obwodu Drogowego w Gostyninie, ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin
Obiekt nr 8 Obwód Drogowy w Sannikach, ul. Warszawska 162, 09-540 Sanniki
Obiekt nr 9 Obwód Drogowy w Bielsku, ul. Topolowa 15, 09-230 Bielsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 6360,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ciechanów
Obiekt nr 10 siedziba Rejonu Drogowego Ciechanów przy ul. ul. Leśna 30, 06-400 Ciechanów
Obiekt nr 11 Obwód Drogowy w Grudusku, ul. Ciechanowska 59, 06-460 Grudusk
Obiekt nr 12 Obwód Drogowy w Żurominie, ul. Warszawska 32, 09-300 Żuromin
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 2040,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki
Obiekt nr 13 Obwód Drogowy w Łazach, Łazy 27E, 05-085 Łazy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 6360,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Ostrołęka
Obiekt nr 14 Obwód Drogowy w Myszyńcu, ul. Rejmonta 48b, 07-430 Myszyniec
Obiekt nr 15 Obwód Drogowy w Krasnosielcu, ul. Polna 6, 06-212 Krasnosielc
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 6120,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki
Obiekt nr 16 Obwód Drogowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Sportowa 62, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Węgrów-Siedlce
Obiekt nr 17 Siedziba Rejonu Drogowego Węgrów-Siedlce, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 18 Obwód Drogowy w Węgrowie, ul. Gdańska 52, 07-100 Węgrów
Obiekt nr 19 Obwód Drogowy w Siedlcach, ul. Południowa 1, 08-110 Siedlce
Obiekt nr 20 Obwód Drogowy w Kosowie Lackim, ul. Źródlana 2, 08-330 Kosów Lacki
Obiekt nr 21 Baza materiałowa Sarnaki, ul. 3 Maja 2, 08-220 Sarnaki
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Radom.
Obiekt nr 22 Obwód Drogowy w Nowe Miasto nad Pilicą, ul. Kolejowa 7, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą
Obiekt nr 23 Obwód Drogowy w Potworowie, ul. Warszawska 14, 26-414 Potworów
Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Lipsku, Przemysłowa 22, 27-300 Lipsko
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Otwock Piaseczno.
Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4a, 05-500 Piaseczno
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 5760,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15Świadczenie usług z zakresu monitorowania sygnałów alarmowych Rejon Drogowy Garwolin
Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Warce, ul. Grójecka 54, 05-660 Warka
Obiekt nr 27 Obwód Drogowy w Maciejowicach, ul. Bankowa 40, 08-480 Maciejowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243187,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274218,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082
7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202135,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312469,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202135,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911
7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KERIM GRUPA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KERIM GRUPA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202135,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243187,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265491,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082
7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202135,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265491,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202135,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911
7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KERIM GRUPA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KERIM GRUPA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202135,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230365,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283592,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243187,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, VIGOR SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822843082
7.3.3) Ulica: Czernichowska, nr 28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243187,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94623,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117008,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117008,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471620071
7.3.3) Ulica: Starobrzeska, nr 1
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1/ Ochrona Juwentus Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117008,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255
pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 7, ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255
pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 8, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 9. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GROM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393068523
7.3.3) Ulica: Jagiellońska, nr 46
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-273
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 11. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 11 nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 12. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 12 nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERIM GRUPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482606911
7.3.3) Ulica: Dzielna, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 24 Obwód Drogowy w Nowym Mieście
nad Pilicą, ul. Kolejowa 7, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą
2/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 25 Obwód Drogowy w Potworowie, ul.
Warszawska 14, 26-414 Potworów
3/ podjazdy patrolu interwencyjnego - Obiekt nr 26 Obwód Drogowy w Lipsku,
Przemysłowa 22, 27-300 Lipsko
Podwykonawcy:
- Sokół Agencja Ochrony Sp. z o. o.
05-640 Mogielnica, Górki - Izabelin ul. Leśna 15 C
- Agencja Ochrony Osób i Mienia Amber Security – BIS Piotr Chojnacki
26-434 Gielniów, Gożdzików, ul. Główna 14
- "SOKÓŁ" S.C. Biuro ochrony osób i mienia
26-900 Kozienice, ul. Batalionów Chłopskich 7
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 14. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 14 nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) unieważnia wyżej wymienione postępowanie w zakresie części 15. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 15 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części od 1 do 6:
• Od dnia 05.01.2023 r. na okres 12 miesięcy;
Dla części 10 i 13:
• Od dnia 01.01.2023 na okres 12 miesięcy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.