Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4/ZWR/SZP-2/2022 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POLITECHNIKI KOSZALIŃSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4/ZWR/SZP-2/2022 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POLITECHNIKI KOSZALIŃSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6953ee38-91a6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041911/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa komputerów, monitorów i drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy PZP w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ba4a8f28-5aa7-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZWR/SZP-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13824 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w zaproszeniu do negocjacji oraz Załączniku nr 1 - Formularzu ofertowym i Załączniku nr 2 – Formularzu cenowym, stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213000-5 – Komputery poleasingowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz Cenowy tj. załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów poleasingowych, na podstawie posiadanych dokumentów.
5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu czynności, przy których realizacji wymagane jest od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienie osoby/osób na podstawie umowy o pracę.
6. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17358,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17358,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17358,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Mazgaj Comtrade
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372509153
7.3.3) Ulica: Michała Grażyńskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17358,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- "Dostawa produktów sypkich, przypraw, ciast, produktów garmażeryjnych i wody mineralnej"
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Białogardzie
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku (masek ochronnych FFP2 i FFP3) do magazynu Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb bloków operacyjnych
- Ustawienie nowych barier energochłonnych na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Katedry Energetyki
- Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do szkół w gminie Ryki - 3 zadania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.