Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316322/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ
NA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383634430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podhalańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mznowysacz@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mznowysacz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/mznowysacz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJNA RZECZ ŻŁOBKA MIEJSKIEGO NR 2 W NOWYM SĄCZU”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be1bdda-5d94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316322/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŻM.26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia na usługę społeczną jest świadczenie usługi cateringowej na rzecz
Żłobka Miejskiego nr 2 w Nowym Sączu.
2. Miejsce realizacji usługi: Żłobek Miejski Nr 2 w Nowym Sączu, ul. Podhalańska 38, 33-300
Nowy Sącz, zwany dalej „Żłobkiem”, który jest jednostką organizacyjną Zespołu Żłobków
Miejskich w Nowym Sączu -miejskiej jednostki organizacyjnej Miasta Nowy Sącz utworzonej na
mocy Uchwały Nr XIII/135/2019 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie
zmiany nazwy i nadania statutu Żłobkowi Miejskiemu w Nowym Sączu, ul. Klasztorna 46,
utworzenia Żłobka Miejskiego Nr 2 w Nowym Sączu i Żłobka Miejskiego Nr 3 w Nowym Sączu i
nadania im statutów oraz utworzenia i nadania statutu Zespołu Żłobków Miejskich w NowymSączu (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 28 maja 2019 r. Poz. 4173 ze zm.).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie,
drugie śniadanie, obiad (dwa dania) i podwieczorek dla grupy 66 dzieci w okresie od dnia
03.01.2022 r. do dnia 30.12.2022 r. Posiłki będą dostarczane w dni robocze tj. od poniedziałku
do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione posiłki
trzy razy dziennie, w godzinach:
• 7.00-7.30 pierwsze i drugie śniadanie,
• 10.00-10.20 obiad pierwsze i drugie danie,
• 13.45 – 14.00 podwieczorek.
5. Planowane wielkości dziennych dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od
frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci i mogą ulec
zmniejszeniu oraz nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek
roszczeń. Powyższe oznacza, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i
ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą, wg następujących zasad:
1) Żłobek powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków najpóźniej do godziny 14:00 dnia
poprzedniego składając stosowne zamówienie telefonicznie lub mailem, uwzględniając w
ogólnej liczbie dzieci
2) rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi ze Żłobkiem odbywać się będzie raz w miesiącu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na
bazie produktów najwyższej jakości, zachowując jakość i estetykę wykonania zgodnie z
normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów art. 22 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o
opiece nad dziećmi do lat 3 (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 75)
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potraw nie może powtarzać się w ciągu 10 dni,
na jadłospisie winny być oznaczone substancje powodujące alergię lub wywołujące alergie oraz
reakcję nietolerancji.
2. W tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub
rybnym.
3. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych,
posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie
z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych, mało przetworzonych,
z ograniczoną ilością substancji dodatkowych –konserwujących, zagęszczających, barwiących
lub sztucznie aromatyzowanych, zmniejszenie zużycia soli na rzecz naturalnych przypraw
ziołowych.
4. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie
smażone.
5. W przypadku dań mięsnych należy unikać mięsa przetworzonego (mielone) na rzecz całych
sztuk mięsa, wyklucza się używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np.:
mrożone pierogi, gołąbki, klopsy, używania produktów typu masłopodobnych, seropodobnych
wędliny
w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi,
mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie).
6. Wyklucza się stosowania produktów z glutaminianem sodu, produktów z zawartością
barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.
7. Do przygotowania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone
stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości świeżych warzyw i owoców,
(absolutny zakaz przygotowywania posiłków z mrożonek) w tym także wykorzystanie owoców
sezonowych takich jak : truskawki, maliny, jagody, wykorzystanie nasion roślin strączkowych
oraz różnego rodzaju kasz (jęczmienna, kus-kus, manna, burgur).
8. Jadłospis przygotowany i podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia i
doświadczenie, tj. dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego zatrudnionego na etacie
Wykonawcy (umowa o pracę) lub będącego Wykonawcą w postaci osoby fizycznej prowadzącej
działalność gospodarczą.
9. W jadłospisie należy uwzględnić stosowanie diety: ogólnej, diety dla dzieci od 20 tygodnia
życia, jarskiej, bezmlecznej, bezglutenowej oraz innych diet pokarmowych w zależności od
indywidualnych potrzeb dzieci zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
10. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy dostarcza:
a) śniadanie - zupa mleczna (takie jak: zacierka na mleku, lane ciasto, makaron, kasza jaglana,
kasza manna, jęczmienna, płatki kukurydziane lub potrawy mleczne i mleko – pochodne,
kanapka z różnym rodzajem pieczywa, herbata w tym ziołowa lub owocowa, sok, wędlina, pasty
w tym jajeczna, mięsna , warzywna, dżem, miód, sery, warzywa np. pomidor, ogórek itp.;
b) drugie śniadanie – owoce, kaszka manna z sokiem, musy owocowe, jogurt naturalny z
owocami, sałatka owocowa, chrupki kukurydziane, biszkopty, wafle ryżowe itp.
c) obiad – zupa ( pomidorowa, rosół , ogórkowa, barszcz z uszkami, brokułowa, dyniowa,
szpinakowa, kalafiorowa, ziemniaczana itp.:) drugie danie: ziemniaki, zamiennie ryż, różne
rodzaje kasz, kopytka, makaron, dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z
indyka, pulpety rybne, kotleciki rybne, pulpety mięsne, kotlety z piersi z kurczaka, gulasz, pierogi
( ruskie, leniwe, z mięsem, z mięsem i kapustą) naleśniki, knedle, gołąbki, makaron ze serem,
makaron z musem owocowym itp., surówka, warzywa na parze, kompot, sok itp.;
d) Podwieczorek - kanapka, ciasto, raz w tygodniu, domowe takie jak: ciasto z owocami,
marchewkowe, szarlotka, babka piaskowa itp., desery mleczne, owoce (w tym sezonowe),
herbata, napój mleczny, sok ze świeżych owoców itp. a w przypadku ciepłych dań: kisiel, budyń,
panna cotta, galaretka z owocami, kakao, itp.
Do przygotowania dań mięsnych należy używać mięso z kurczaka, indyka, wieprzowiny B/K,
wołowiny B/K. Jeśli chodzi o dania rybne, należy je przygotowywać z dorsza, łososia, miruny
bez skóry.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania wody mineralnej niegazowanej 18 litrów/
tygodniowo.
11. Do obowiązków Żłobka realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie
porcjowanie i wydawanie posiłków dzieciom, oraz mycie naczyń, sprzątanie pomieszczeń, w
których spożywane będą posiłki.
12. Pojemniki, w którym dostarczane są posiłki odbiera Wykonawca, który zobowiązany jest do
ich mycia i dezynfekcji.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w związku realizacją zamówienia zatrudniał co
najmniej jedną osobę z co najmniej jednej z grup określonych w Rozdz. III pkt 10 SWZ.
14. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków,
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci
katalogów elektronicznych.
18. Miejsce realizacji zamówienia: Polska, woj. małopolskie, Nowy Sącz ul. Podhalańska 38.
19. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 P.Z.P.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od
dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w kuchni Wykonawcy, zwanej dalej „Kuchnią” z jego
materiałów i środkami Wykonawcy, przez zatrudnionych przez niego pracowników.
20. Ważne: po stronie wykonawcy, wywóz odpadów pokonsumpcyjnych. W powyższym zakresie
do obowiązków Wykonawcy należy przyjęcie na siebie obowiązków wytwórcy odpadów
i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.Dz. U. z 2021, poz. 779 z poźn. zm.), a w szczególności prowadzenie kart ewidencji odpadu
oraz przekazania odpadu do uprawnionego odbiorcy i w razie konieczności dostarczenie ich
kopii do Zamawiającego.
21. Zamawiający może w każdej chwili dokonać kontroli produktów z jakich są przygotowywane
potrawy w dniu dostawy posiłków, bez wcześniejszego informowania wykonawcy. W razie uwag,
wykonawca jest zobowiązany do usunięcia dań wobec, którego zamawiający ma zastrzeżenia.
Wszystkie odstępstwa od przedmiotu zamówienia winny być wcześniej ustalane z
Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do zmiany jadłospisu przekazanego przez Zamawiającego na
dwa dni przed jego obowiązywaniem.
22. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach
alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się by udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów
napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego
zadania wyniósł co najmniej 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206403,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295883,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295883,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jabłońska Joanna "COLLOSSUS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341879511
7.3.3) Ulica: ks.Stanisława Kruczka 50
7.3.4) Miejscowość: Nawojowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-335
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295883,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.28.2025 Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie do 3,5 tony na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Dziennego Domu Seniora w Lubięcinie.
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- Obsługa cateringowa podczas pikniku okolicznościowego z okazji Dnia Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych PW w dniu 23 maja 2025r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji, działań projektowych oraz spotkań innego typu na potrzeby Gminy Walce
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.