eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzęcinKompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Borzęcin.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Borzęcin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borzęcin

1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfe81214-6f2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Borzęcin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfe81214-6f2e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004503/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Borzęcin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i dystrybucja) na potrzeby obiektów stanowiących własność Gminy Borzęcin.”
2. Przewidywana ilość zużycia gazu w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. wynosi: 2 165 600 kWh.
W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia gazu objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia gazu. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia gazu może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu - jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 1 515 920 kWh (70%). Tym samym opisane przewidywane zużycie gazu nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do jego zakupu w podanej wysokości. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę gazu zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości punktów poboru w zakresie +/- 10 % wolumenu podstawowego określonego w SWZ.
4. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów odbiorów wymienionych w Załączniku 1a do SWZ w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu.
5.Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego. Zużywane paliwo gazowe przeznaczane jest na cele opałowe, przygotowanie ciepłej wody użytkowej i przygotowanie posiłków.
6. W trakcie umowy opłaty dystrybucyjne będą rozliczane zgodnie z obowiązującą taryfą OSD, natomiast grupa abonamentowa oraz cena za paliwo gazowe będzie obowiązywała zgodnie ze złożoną ofertą.
7. Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy gazu ziemnego dla:
• Gminy Borzęcin, 32-825 Borzęcin 583G – do następujących obiektów:
- lokal użytkowy Bielcza,
- szatnia klubu sportowego Bielcza,
- Dom Nauczyciela w Przyborowie,
- Budynek Wielofunkcyjny w Borzęcinie,
- OSP Bielcza,
- OSP Jagniówka,
- OSP Łęki,
- OSP Borzęcin Dolny
- Budynek Wielofunkcyjny w Przyborowie,
- lokal użytkowy (były posterunek) Borzęcin,
- budynek administracyjno-pocztowy Borzęcin,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przyborowie,
- Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielczy,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Dolnym,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący wykaz i charakterystykę obiektów wraz z szacunkowym zużyciem gazu w podziale na dotychczas obowiązujące taryfy - zawiera załącznik nr 1a do SWZ
8. Kompleksowa dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia
10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. 2021 poz. 716 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do wyżej wymienionej ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny ( Dz. U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.).
9. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodne z obowiązującym prawem, w szczególności z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Polskimi Normami.
10. Zamawiający aktualnie związany jest umową kompleksową z PGNiG S.A. na czas nieokreślony dla punktu poboru nr 8 018 590 365 500 078 798 255 i nr 8 018 590 365 500 091 905 654 oraz na czas określony, tj. do dnia 31.12.2023r. dla pozostałych punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ.
11. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09123000-7 Gaz ziemny
09120000-6 Paliwa gazowe
65200000-5 Przesył gazu i podobne usługi
12. Wykonawca będzie dostarczał odpowiednie faktury VAT, wystawione na poszczególnych Płatników oddzielnie – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.
13. Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696123,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696123,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696123,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272706082

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696123,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.