Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262802/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających UCK udział w badaniach klinicznych i naukowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 584 48 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających UCK udział w badaniach klinicznych i naukowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a606ca26-414e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 206/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjnej i finansowej dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych.
2. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia, w szczególności, następujących usług konsultacyjnych:
a) sporządzenie opinii o budżecie badania klinicznego/naukowego w maksymalnym terminie 10 dni roboczych od otrzymania zlecenia opinii konkretnego budżetu,
b) administrowania projektami finansowymi badań klinicznych,
c) prowadzenia ewidencji zawieranych umów o badania kliniczne w postaci zestawienia danych,
d) zagwarantowania właściwego obiegu dokumentacji badaniowej zgodnie ze schematami zatwierdzonymi przez Zamawiającego (SOPy, regulaminy, itp.), gromadzenia danych i ich poufności zgodnie z zaleceniami Sponsora oraz Zamawiającego,
e) analizy budżetu oraz przygotowanie podziału wynagrodzenia między Zamawiającym, a Badaczem w ramach zgłaszanych projektów badań klinicznych oraz aneksów do umów, w oparciu o protokół i propozycję finansową Sponsora,
f) weryfikacji protokołów badań klinicznych pod kątem procedur generujących koszty po stronie Zamawiającego,
g) monitorowania przepływu informacji pomiędzy komórkami Zamawiającego odnośnie realizacji oraz rozliczeń badań klinicznych,
h) nadzorowania stopnia realizacji poszczególnych badań klinicznych pod kątem budżetu
i) weryfikacja oraz rozliczanie wizyt pacjentów w oparciu o okresowe rozliczenie badania dostarczone przez przedstawiciela Sponsora oraz wynegocjowany budżet w kontakcie z koordynatorem badania klinicznego, oraz zapisy w protokole.
j) wymiany informacji oraz stały kontakt ze Sponsorami i/lub CRO w przypadku nieprawidłowości w płatnościach celem ich weryfikacji oraz korekty,
k) fakturowania usług wykonanych przez Zamawiającego z tytułu prowadzonych przez niego badań klinicznych,
l) weryfikacji prawidłowego pod względem wysokości oraz terminowości wpływu wynagrodzeń za badania kliniczne,
m) prowadzenia rozliczenia kosztów podróży pacjentów biorących udział w badaniach klinicznych,
n) kontaktu z innymi Ośrodkami prowadzącymi badania kliniczne, w celu wymiany doświadczeń,
o) oceny oraz identyfikację trudności z jakimi spotkać się może zespół badawczy w trakcie realizacji badania,
p) współpracy z innymi jednostkami Zamawiającego m.in.: Sekretariat Dyrektora Naczelnego, Sekretariat Głównego Księgowego, Kancelaria , Kliniki Szpitalne.
q) współudziału w opracowywaniu wewnętrznych aktów organizacyjno-finansowych przygotowywania raportów oraz analiz finansowych związanych z prowadzonymi badaniami klinicznymi,
r) współpraca z Kierownikiem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego wymienionych w punktach od a do q,
s) realizacja zadań wskazanych przez Kierownika Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego w zakresie realizacji usług związanych z funkcjonowaniem Działu Badań Klinicznych i Naukowych Zamawiającego,
t) prowadzenie negocjacji finansowych umów i aneksów badań klinicznych/naukowych ze Sponsorami tych badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66170000-2 - Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MSc Freelance Mateusz Ściborski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fiore Magdalena Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559-165-50-07
7.3.3) Ulica: Bulońska 42/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-288
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSC FREELANCE MATEUSZ ŚCIBORSKI
jakie przetargi wygrała firma
MSC FREELANCE MATEUSZ ŚCIBORSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa mierników i zestawów rozwojowych do laboratoriów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa elementów systemu kontroli dostępu do budynku "HYDRO" dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa celi reologicznej do analizy skrobi dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW DLA 7 OBIEKTÓW GARNIZONU POMORSKIEGO
- Dostawa odczynników oraz materiałów kontrolnych do oznaczenia OB wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.