eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a29597-73f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-43/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji w budynku nr 7 znajdującym się na Wzgórzu Wawelskim w obrębie dziedzińca zewnętrznego.

2. W zakresie robót jest wykonanie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz robót instalacyjnych wg załączonej dokumentacji na obszarze pomieszczeń w obrębie domu C budynku nr 7 zalanych przez awarię instalacji c.o. w kwietniu 2023 r. na II p. , I p., parterze oraz w piwnicy.


3. Termin realizacji zakresu robót:
Etap I - pomieszczenia wystawy Wawel odzyskany” w piwnicach z terminem zakończenia do 4.tygodni od dnia podpisania umowy.
Prace w zakresie Etapu I opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do OPZ:
- odgrzybienie metodą opryskową dwóch pomieszczeń w piwnicach
- rusztowania
- zabezpieczenia podłóg

Etap II - pomieszczenia wystawy Wawel odzyskany” na parterze wraz z wywozami oraz wymiana instalacji i prace stolarskie ORAZ pomieszczenia na I i IIp. wraz z wymianą instalacji z terminem zakończenia robót na parterze do 10 tygodni od podpisania umowy, na I piętrze do 14 tygodni od podpisania umowy, na II piętrze do 16 tygodni od podpisania umowy.
Prace w zakresie Etapu II: opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do OPZ:
- odgrzybienie metodą opryskową dwóch pomieszczeń w piwnicach
- rusztowania
- zabezpieczenia podłóg
- wymiana podłóg, wymiana listew, wymiana deszczułek
- malowanie
- pełna konserwacja polichromii
- wymiana zasypek sklepiennych
- wykonanie tynków (miejscowo)
- konserwacja elementów kamiennych
- prace sztukatorskie
- wywóz gruzu, zasypek i elementów drewnianych
- wymiana instalacji
- wymiana stolarki drzwiowej
- opracowanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej

4. Program prac konserwatorskich, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę:
Program prac konserwatorskich - załącznik nr 6 do OPZ - Bożena Opiłło, październik 2023r.
Pozwolenie konserwatorskie - złącznik nr 7 do OPZ - nr 17/2023 z dnia 12 października 2024r.
Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji PNB do Wydziału Architektury w dniu 13.10.2023r. wraz z załączonym projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do OPZ i uzyskał decyzję o pozwoleniu na budowę w dniu 25 10 2023 decyzja nr.98/6740.3/2023 – załącznik nr 9 do OPZ

Uwaga!
Zakres robót określony został w pkcie 2.1 OPZ. Zamawiający dokonuje podziału zakresu robót na Etap I (PIWNICE) oraz Etap II (reszta robót).

5. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z następującą dokumentacją:
1) Ekspertyza mikologiczna
Autor: RDLS Warszawa, maj-czerwiec 2023r.
2) Przedmiar
Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW, Jarosław Skrzypek, wrzesień 2023r.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
a) STWiOR dla robót: „Prace budowlane i instalacyjne w pomieszczeniach budynku nr 7”, Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW,. Jarosław Skrzypek, październik 2023r
4) Wytyczne do harmonogramu: Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW, Jarosław Skrzypek, wrzesień 2023 r.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928532,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2396999,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928532,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DES Henryk Dowgier Anna Dowgier spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350025747

7.3.3) Ulica: Kronikarza Galla

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928532,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.