Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00486587/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a29597-73f5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Prace budowlane w budynku nr 7, obejmujące remont pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-43/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń po awarii instalacji c.o. wraz z wymianą instalacji w budynku nr 7 znajdującym się na Wzgórzu Wawelskim w obrębie dziedzińca zewnętrznego.
2. W zakresie robót jest wykonanie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz robót instalacyjnych wg załączonej dokumentacji na obszarze pomieszczeń w obrębie domu C budynku nr 7 zalanych przez awarię instalacji c.o. w kwietniu 2023 r. na II p. , I p., parterze oraz w piwnicy.
3. Termin realizacji zakresu robót:
Etap I - pomieszczenia wystawy Wawel odzyskany” w piwnicach z terminem zakończenia do 4.tygodni od dnia podpisania umowy.
Prace w zakresie Etapu I opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do OPZ:
- odgrzybienie metodą opryskową dwóch pomieszczeń w piwnicach
- rusztowania
- zabezpieczenia podłóg
Etap II - pomieszczenia wystawy Wawel odzyskany” na parterze wraz z wywozami oraz wymiana instalacji i prace stolarskie ORAZ pomieszczenia na I i IIp. wraz z wymianą instalacji z terminem zakończenia robót na parterze do 10 tygodni od podpisania umowy, na I piętrze do 14 tygodni od podpisania umowy, na II piętrze do 16 tygodni od podpisania umowy.
Prace w zakresie Etapu II: opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do OPZ:
- odgrzybienie metodą opryskową dwóch pomieszczeń w piwnicach
- rusztowania
- zabezpieczenia podłóg
- wymiana podłóg, wymiana listew, wymiana deszczułek
- malowanie
- pełna konserwacja polichromii
- wymiana zasypek sklepiennych
- wykonanie tynków (miejscowo)
- konserwacja elementów kamiennych
- prace sztukatorskie
- wywóz gruzu, zasypek i elementów drewnianych
- wymiana instalacji
- wymiana stolarki drzwiowej
- opracowanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej
4. Program prac konserwatorskich, pozwolenie konserwatorskie i pozwolenie na budowę:
Program prac konserwatorskich - załącznik nr 6 do OPZ - Bożena Opiłło, październik 2023r.
Pozwolenie konserwatorskie - złącznik nr 7 do OPZ - nr 17/2023 z dnia 12 października 2024r.
Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji PNB do Wydziału Architektury w dniu 13.10.2023r. wraz z załączonym projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do OPZ i uzyskał decyzję o pozwoleniu na budowę w dniu 25 10 2023 decyzja nr.98/6740.3/2023 – załącznik nr 9 do OPZ
Uwaga!
Zakres robót określony został w pkcie 2.1 OPZ. Zamawiający dokonuje podziału zakresu robót na Etap I (PIWNICE) oraz Etap II (reszta robót).
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z następującą dokumentacją:
1) Ekspertyza mikologiczna
Autor: RDLS Warszawa, maj-czerwiec 2023r.
2) Przedmiar
Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW, Jarosław Skrzypek, wrzesień 2023r.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
a) STWiOR dla robót: „Prace budowlane i instalacyjne w pomieszczeniach budynku nr 7”, Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW,. Jarosław Skrzypek, październik 2023r
4) Wytyczne do harmonogramu: Dział Inwestycyjno-Techniczny ZKnW, Jarosław Skrzypek, wrzesień 2023 r.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928532,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2396999,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928532,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DES Henryk Dowgier Anna Dowgier spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350025747
7.3.3) Ulica: Kronikarza Galla
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928532,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.