eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA



Ogłoszenie z dnia 2025-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009607

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2302a04f-abc7-45f7-8313-09b93bc9ae5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00447582/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją realizacji pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FEDS 2021-2027 pt. „Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna” nr FEDS.05.02-IZ.00-0001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi usługa pełnienia pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją prac modernizacyjnych
realizowanych w ramach zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna, w zakresie wszystkich
branż objętych projektem oraz wykonaniem wszechstronnego skanowania 3d elementów konstrukcyjnych, przegród
budowlanych i wyposażenia.
2.Zakres robót budowlanych do wykonania opisany jest w dokumentacji projektowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/867515.
Należy zwrócić uwagę, że dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż przewidywany do
realizacji w przedmiotowym etapie.
3.Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego obejmuje:
1)wykonywanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikających z art. 20 ust 1 pkt 4)
ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane
2)stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektem budowlanym i projektami
wykonawczymi,
3)wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, projektów wykonawczych, STWiORB i ewentualne
uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej,
4)uzgadnianie, na wniosek Inspektora Nadzoru, Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, możliwości
wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i
konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych,
5)opracowanie dokumentacji zamiennych wynikających z treści dokonanych uzgodnień w trakcie wykonywania robót
budowlanych,
6)kwalifikowanie zmian jako nieistotne lub istotne w rozumieniu odpowiednich przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku
Prawo budowlane,
7)sygnalizowanie sytuacji, gdy zakres proponowanych zmian powoduje istotną zmianę zatwierdzonego projektu
budowlanego, wymagającą uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę oraz proponowanie rozwiązań (o ile to
możliwe) zamiennych nie powodujących takiej zmiany,
8)udział w radach budowy i naradach technicznych organizowanych przez Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego,
uczestnictwo w odbiorze końcowym budowy, na wezwanie Zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem.
9)ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi,
normami i innymi obowiązującymi przepisami,
10)udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego
przedsięwzięcia,
11)udział w czynnościach kontrolnych uprawnionych organów i instytucji.
12)Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
13)Wykonanie projektu obniżenia poziomu wód gruntowych w obrębie budynku w oparciu o przeprowadzone przez
Wykonawcę badania gruntowe w celu zapobiegania podtopień piwnic
14)Wykonanie badań gruntu w celu określenie wysokości wód gruntowych pod całym budynkiem (minimum 9 otworów
geotechnicznych)
15)Wykonanie badań gruntowych pod zaprojektowaną zapadnią proscenium – minimum 4 otwory geotechniczne
16) Opracowanie projektu izolacji fundamentów i ścian w piwnicy.
17)Opracowanie projektu BMS dla obiektu Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu.
4.Zakres obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania wszechstronnego skanowania elementów budynku oraz
modelowania w technologii BIM obejmuje:
1)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt elementów konstrukcji Sali po przeprowadzonych
pracach rozbiórkowych i demontażowych,
2)Zweryfikowanie nośności elementów konstrukcyjnych balkonów i dachu w odniesieniu do założeń projektowych,
3)W zakresie sali teatralnej wielobranżowe zaktualizowanie dokumentacji projektowej z wykorzystaniem technologii BIM i
skanowania 3D w stopniu co najmniej LOD 350,
4)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt wykonanych prac instalacyjnych podlegających
zakryciu,
5)Wykonanie metodą skanowania 3D inwentaryzacji w formie chmury pkt wykonanych w całości prac.
5.Zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych osoby sprawujące nadzór
dokumentować będą przez:
1)zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
2)rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji
zastępują,
3)wpisy do Dziennika Budowy,
6.Wykonawca będzie udzielał konsultacji Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru w zakresie zgłaszanych przez
wykonawcę robót budowlanych lub inne podmioty wad lub braków dokumentacji projektowej.
7.Wszelkie obowiązki w ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie wykonywał w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, nie krótszym niż 3 dni robocze.
8.Wszystkie dokumenty wytworzone przez Wykonawcę w ramach usługi zostaną Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru
dostarczone również w wersji elektronicznej (plik PDF) oraz edytowalnej (bez zabezpieczeń).
9.Ilekroć uzgodnienie możliwości wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub wykonanie innych
koniecznych czynności przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy wymagać będzie zgody autora dokumentacji
projektowej, Wykonawca uzyska powyższą zgodę na własny koszt i własnym staraniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sound & Space Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301777081

7.3.3) Ulica: Biegańskiego 61a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-682

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.