Ogłoszenie z dnia 2025-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM. JULIUSZA OSTERWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211045516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 957289930
1.5.8.) Numer faksu: +48 957289935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b65e6496-e9ad-4060-a33b-cea2e8e97e701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b65e6496-e9ad-4060-a33b-cea2e8e97e70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00547556/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym poprzednio postępowaniu przetargowym wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-52dff15c-018d-432e-b22b-4c7189081882
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T/202/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na „Dostawie energii elektrycznej w 2025r.”
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów Zamawiającego. Szacunkowe (prognozowane) zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r. wynosi 78 647 kWh.
3. Rozliczenie dostarczanej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz punktów poboru energii - zawarty jest w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
5. Powyższe dane dotyczące poboru energii mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ok. (+/-)10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640
7.3.3) Ulica: ul. Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu o DMC do 3,5 t typu BUS w ilości 2 sztuk.
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego SLKw
- Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości."
- "Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Okrzei 42 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa instalacji sanitarnych w ZSMS ul.Okrzei 42
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
- dostawa energii elektrycznej.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.