eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁebaWywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż oraz terenów przyplażowych w Łebie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024686 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż oraz terenów przyplażowych w Łebie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PORT JACHTOWY W ŁEBIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771251311

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jachtowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Łeba

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-360

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: port@leba.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.leba.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

port jachtowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż oraz terenów przyplażowych w Łebie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0fb7a6b-911a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się elektronicznie, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email port@leba.euhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MBWięcej informacji w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 269000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż „A”, „B” i „C” oraz terenów przyplażowych w Łebie odpowiednio do właściwej regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych oraz instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów2. Świadczenie usługi polega na ustawieniu pojemników na odpady komunalne niesegregowane w niżej wskazanych miejscach oraz odbiorze i wywozie odpadów komunalnych niesegregowanych z ustawionych pojemników: 1) Plaża strzeżona „A” w Łebie (przy Hotelu Neptun na odcinku plaży od nr 5 do nr 6 oraz nr 7 do nr 8) – 48 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),2) Plaża strzeżona „B” w Łebie (na końcu ulicy Turystycznej na odcinku plaży nr 2 do nr 3) – 12 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),3) Plaża strzeżona „C” w Łebie za Hotelem Łeba na odcinku plaży od nr 9 do nr 10 – 20 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),4) Plaża niestrzeżona na odcinku od nr 1 do nr 2 – 4 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),5) Plaża niestrzeżona w Łebie na odcinku od nr 3 do nr 4 – 11 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),6) Plaża niestrzeżona na odcinku od nr 6 do nr 7 – 3 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),7) Plaża niestrzeżona w Łebie na odcinku od nr 8 do nr 9 – 7 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),8) Plaża niestrzeżona w Łebie na odcinku od nr 10 do nr 11 – 4 szt. pojemników, częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),9) Dojście do plaży po prawej stronie Hotelu Neptun odcinek o długości ok. 40 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),10) Dojście do plaży po lewej stronie Hotelu Neptun odcinek o długości ok. 100 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),11) Dojście do plaży przy Hotelu Łeba odcinek o długości ok. 230 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),12) Dojście do plaży przy ul. Leśnej w Łebie odcinek o długości ok. 140 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),13) Dojście do plaży przy ulicy Turystycznej w Łebie, odcinek o długości ok. 230 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),14) Dojście do plaży przy Porcie Jachtowym w Łebie, odcinek o długości ok. 220 m – 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00),15) Dojście do ruin starego kościoła Św. Mikołaja w Łebie odcinek o długości ok. 160 m - 2 szt. pojemników (poj. kosza ok. 0,11m³), częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00).3. Na plażach „A”, „B” i „C” strzeżonych kosze na odpady komunalne zmieszane o poj. 0,08 m³ należy ustawić pojedynczo w dwóch rzędach co ok. 25 m każdy rząd. 4. Na plażach niestrzeżonych kosze na odpady komunalne zmieszane o poj. 0,06 m³ należy ustawić pojedynczo w rzędzie co ok. 100 m jeden kosz – wyjątek stanowi plaża niestrzeżona na odcinku od nr 6 do nr 7, gdzie kosze na odpady komunalne zmieszane o poj. 0,08 m³ należy ustawić pojedynczo w jednym rzędzie co ok. 25 m jeden kosz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość świadczenia usługi oceniana na podstawie częstotliwości odbioru odpadów z pojemników

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Łeba, w odniesieniu do rodzajów odpadów objętych co najmniej następującymi kodami: 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 – opakowania z metalami 15 01 07 – opakowania ze szkła 20 01 02 – szkło 20 01 39 – tworzywa sztuczne 20 01 40 – metal 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalneb) zezwolenia na transport odpadów komunalnych, wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 797) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy:1) w zakresie realizacji usługi, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa;2) w zakresie wartości brutto umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT,3) w zakresie wartości umowy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu realizacji usługi z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, innych niż wprowadzone na skutek zmiany przepisów prawa; wartość zmiany nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia umownego brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1;4) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 lub z częstotliwością określoną w § 1 ust. 2 jest niemożliwe z przyczyn, za które Zamawiający ponosi odpowiedzialność, na okres trwania tych przyczyn,5) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07

2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.