Ogłoszenie z dnia 2025-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Polskiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +4871 316 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10335481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Polskiego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-647496aa-85e6-498a-8945-212cedb426bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00447582/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowa obsługa w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i spektakli Teatru Polskiego we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym w obiektach Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie służby asystenckiej, tj. wykwalifikowanej obsługi ppoż (dyżury) w trakcie spektakli i prób z udziałem widzów,4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 67000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94464 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogumił Nawrocki „Ogniochron” Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930811371
7.3.3) Ulica: Myśliwska 7/6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-241
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUMIŁ NAWROCKI "OGNIOCHRON" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
BOGUMIŁ NAWROCKI "OGNIOCHRON" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogumił Nawrocki „Ogniochron” Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930811371
7.3.3) Ulica: Myśliwska 7/6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-241
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUMIŁ NAWROCKI "OGNIOCHRON" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
BOGUMIŁ NAWROCKI "OGNIOCHRON" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- SZP/242-003/2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Centralnego laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywna dostawa 40 000 litrów oleju opałowego lekkiego do dwóch kotłowni znajdujących się przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu
- Modernizacja pomieszczenia nr 806 w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9 na potrzeby laboratorium analiz danych i bezpieczeństwa informacji.
- Świadczenie kompleksowych usług serwisowych, przeglądu i napraw pojazdów służbowych oraz karetek Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - 6 zadań
- Kompleksowa usługa organizacji misji gospodarczej na Tech Show London 2025
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.