Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427907/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00449001/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3
1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 231 56 13
1.5.8.) Numer faksu: 55 231 56 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2e2f9c-5f4b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019272/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa sieci dróg gminnych w miescowości Jegłownik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa sieci dróg gminnych w miejscowości Jegłownik” o załączoną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiORB.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu „Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu , której przebiega ulica Młyńska.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 3 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ
2) Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu której przebiega ulica Szkolna.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 5 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 7 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 8 do SWZ
3) Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N tj. ul. Krótkiej, Lipowej, Różanej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 9 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 11 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 12 do SWZ
4) Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N tj. ulicy Długiej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 13 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 14 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 15 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 16 do SWZ
5) Zadanie 5: Przebudowa drogi gminnej nr 102011N ul. Nowodworskiej w miejscowości Jegłownik.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 17 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 18 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 19 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 20 do SWZ
6) Zadanie 6: Przebudowa drogi gminnej nr 102032N w ciągu której przebiega ulica Leśna.
Zakres przebudowy ulicy Leśnej obejmuje, tylko wykonanie zjazdu, włączenia z ulicy Młyńskiej z ulicą Leśną (koło stacji Kontroli pojazdów) kilometraż od ok. 0+490,00 do 0+545,05
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 21 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 22 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 23 do SWZ
4. Opinia geotechniczna (pomocniczo) – załącznik nr 24 do SWZ
4. Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni tj. płyty drogowe oraz kruszywo łamane lub destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego należy zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu oraz zaleca wnikliwe zapoznanie się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenie prawidłowej i realnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
7. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
8. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane porządkowe).
1. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 25 do SWZ.
3) W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) W przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 i 464 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 32 do SWZ.
2. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
3. Wymagania i warunki wykonania:
1) Wykonanie całego zakresu zamówienia siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców,
2) Zawarcie umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 437 ustawy Pzp i zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy – w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,
3) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
4) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji,
5) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone
wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi,
6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów ......
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5480759,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9187438,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5480759,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER s.c. K. Gawecki, A. Ragin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782261638
7.3.3) Ulica: ul. Lidzbarska 10
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5480759,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GRONOWO ELBLĄSKIE
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. poprzez zakup biletów miesięcznych
więcej: przetargi GRONOWO ELBLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej ul. Podskale nr 101269K w km od 0+345 do 0+895 w miejscowości Regulice, Gmina Alwernia
- Remont dróg gminnych.
- Budowa drogi p.poż nr 10 w leśnictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.