Ogłoszenie z dnia 2025-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanguszków 28A
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@zaz.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc8b0f6e-b1c1-406f-b958-2f5fd91911b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rehabilitacja społeczna i zawodowa zatrudnionych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc8b0f6e-b1c1-406f-b958-2f5fd91911b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę potrzeb dostawę produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: Dramstik z kurczaka, Filet z indyka, Filet z kurczaka, Kurczaki świeże, Udko/noga z kurczaka, Pierś z kaczki, Baleron, Boczek pieczony, Boczek gotowany, Kiełbasa szynkowa, Boczek parzony, Kurczak gotowany, Filet z indyka, Karkówka b/k, Szynka wieprzowa, Szynka konserwowa, Szynka z pieca, Szynka wieprzowa typu schab staropolski, Szynka z czarnuszką, Filet z kurczaka, Filet z kurczaka, Szynka wieprzowa, Kiełbasa szynkowa- wieprzowa, Kiełbasa toruńska, Kiełbasa wiejska, Kiełbasa żywiecka, Kości wieprzowe świeże, Łopatka wieprzowa b/k , Mięso mielone, Parówka cienka drobiowa, Parówka gruba wieprzowa, Pasztet pieczony, Polędwica drobiowa, Polędwica wieprzowa sopocka, Szynka drobiowa różne rodzaje, Szynka z Indyka, Polędwiczki wieprzowe, Schab z kością, Szynka wieprzowa różne rodzaje, Szynka pieczona, Szynka wieprzowa b/k, Wołowina b/k, Kabanosy, Schab bez kości świeży, Gulaszowe z indyka, Porcja rosołowa cała, Szynka zbójnicka, Szynka krucha tradycyjna, Szynka gotowana, Kornetki, Udziec z indyka, udziec z indyka z kością, Udziec z indyka bez kości, Udziec z kurczaka, Żeberka, Polędwica wołowa, Ligawa wołowa, Korpus z kaczki, korpus kaczki wraz z szyją, Udko z kurczaka bez kości, Medaliony z indyka, Golonka z indyka, Skrzydełka z kurczaka, Wątróbka drobiowa, Wątróbka cielęca, Szynka wieprzowa góralska, Salami, Kaszanka, Skrzydełka z indyka, Szynka Parmeńska w ilościach określonych w formularzu cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Szacunkowy zakres zamówienia dla zamówienia podstawowego przekracza 14 000 kg.
3. Ilości produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych są ilościami szacunkowym, uzależnionymi od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dlatego z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji, Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% ceny ofertowej brutto / wartości wynagrodzenia brutto wykonawcy za realizację zamówienia podstawowego.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.
6. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na reklamację).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do SWZ.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15130000-8 - Produkty mięsne
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315753,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379081,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315753,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Transportowa „PRZEMKO” Zbigniew Korus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8730010481
7.3.3) Ulica: ul. Braci Saków 70A
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "PRZEMKO" Korus Zbigniew
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "PRZEMKO" Korus Zbigniew
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315753,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Termomodernizacja pawilonu mieszkalnego B oraz budynku administracyjnego w oddziale mieszkalnym III w Zakładzie Karnym w Tarnowie
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych 2 samochodów
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.