Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00326724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach - EB 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4163150
1.5.8.) Numer faksu: 32/2582025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości będących w zarządzaniu KZGM w Katowicach - EB 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdc97d9-62f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe zabezpieczenie dachów EB 1-6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.072.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 508715 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62620 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego zabezpieczenia budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddział Eksploatacji Budynków nr 5.
2. Zamówienie obejmuje zimowe zabezpieczenie budynków poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli (w szczególności z dachów lub rynien) oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków (OEB) nr 5 – zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m² śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych, wywiezienie 45m³ śniegu i lodu oraz 70 godzin pracy przy użyciu tzw. zwyżki o wysokości poniżej 18 m roboczych oraz 15 godzin pracy przy użyciu zwyżki o wysokości od 18 m roboczych.
3. Wykonanie usług będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zgłoszenia potwierdzonego następnie zleceniem, do wyczerpania środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia tj. kwot określonych w pkt. 6. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił mu całodobowy kontakt telefoniczny z osobami nadzorującymi realizację umowy ze strony Wykonawcy.
5. Kwota maksymalna jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 67 629,60 zł brutto.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, w tym wykaz budynków administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 5(Załączniki nr 4 i 5 do SWZ).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66366 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66366 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66366 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane „ROBI” Robert Bogucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462553050
7.3.3) Ulica: Wawelska
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUCKI ROBERT USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "ROBI"
jakie przetargi wygrała firma
BOGUCKI ROBERT USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "ROBI"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67629 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.